Ik heb vorige week gebeld met kpn service met de mededeling dat wij na jaren vaste klant van ons ISDN abonnement af willen en willen overstappen naar een ander bedrijf. Geen probleem maar toen zei die persoon dat ik wel tot en met augustus moet betalen.(afkoopsom) Ik zei waarom hij refereerde aan de algemene voorwaarden, ik heb die opgezocht en in mijn contract wat in 2003 met jullie heb afgesproken staat een opzegtermijn van een maand, aangezien ik mij jaren netjes aan dat contract hebt gehouden en altijd netjes op tijd jullie hebt betaald, verwacht ik dit ook van jullie, lijkt me niet meer als billijk. Graag zou ik een nette oplossing van jullie ontvangen? Maar om nog zoveel geld te gaan betalen voor iets wat ik niet meer nodig hebt vind ik echt ongehoord.
Ook heb ik vorige week een klacht gestuurd via kpn site maar tot op heden geen antwoord mogen ontvangen.
Beste antwoord door Raul
Bekijk origineel