Hallo,
Wij hebben als VvE een "zakelijk BelBasis"- abonnement voor onze lift om bij nood contact te kunnen leggen met de meldkamer. De kosten, € 60,50 per 2 maanden zijn echter aan de (zeer) hoge kant t.o.v. het aantal schaars gebruikte minuten (6 minuten in 2017)
Heeft u een alternatief abonnement wat hiervoor gebruikt kan worden, zodat we de kosten kunnen verminderen?
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum,
Ik zoek graag met u mee naar een oplossing. Op basis van uw abonnementskosten vermoed ik dat het een analoge lijn betreft.
Het alternatief hiervoor is VoIP. Bellen via het internet. In veel gevallen wordt deze techniek echter niet ondersteund door de liftleverancier.
Ik adviseer u om eerst bij hen na te vragen of zij een analoge lijn verplicht stellen of ook andere technieken ondersteunen.
Ik zoek graag met u mee naar een oplossing. Op basis van uw abonnementskosten vermoed ik dat het een analoge lijn betreft.
Het alternatief hiervoor is VoIP. Bellen via het internet. In veel gevallen wordt deze techniek echter niet ondersteund door de liftleverancier.
Ik adviseer u om eerst bij hen na te vragen of zij een analoge lijn verplicht stellen of ook andere technieken ondersteunen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.