Vraag

Overzetten abonnement -Mogelijkheden-

  • 12 April 2018
  • 1 reactie
  • 319 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben als VvE een "zakelijk BelBasis"- abonnement voor onze lift om bij nood contact te kunnen leggen met de meldkamer. De kosten, € 60,50 per 2 maanden zijn echter aan de (zeer) hoge kant t.o.v. het aantal schaars gebruikte minuten (6 minuten in 2017)

Heeft u een alternatief abonnement wat hiervoor gebruikt kan worden, zodat we de kosten kunnen verminderen?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum,

Ik zoek graag met u mee naar een oplossing. Op basis van uw abonnementskosten vermoed ik dat het een analoge lijn betreft.

Het alternatief hiervoor is VoIP. Bellen via het internet. In veel gevallen wordt deze techniek echter niet ondersteund door de liftleverancier.

Ik adviseer u om eerst bij hen na te vragen of zij een analoge lijn verplicht stellen of ook andere technieken ondersteunen.

Reageer