Vraag

Re: Klacht wordt niet in behandeling genomen

  • 14 November 2015
  • 1 reactie
  • 211 keer bekeken

Ik heb dankzij kpn een preventel melding staan 

Dit nadat ik me  prive nr over gezet heb na zakelijk

Kreeg ik een rekening a 92,47€ deze heb ik overgemaakt

helaas werd deze met me nw rekening alvast verrekend.

 En de 92,47€ werd door gestuurd naar lindorff

ik lindorff betaald op 21-10-2015.

Lindorff heeft deze op 24-10-2015 doorgegeven aan KPN

nu ben ik op 10-11-2015 begonnen met zeuren dat de melding er af moet.

Helaas niemand maar dan ook niemand die mijn serieus neemt of serieus behandeld 

Ik ben nu al weer 4 dagen bezig omdat weg te krijgen bellen langs kpn xl

niks helpt t en wat sommige zeggen 

u moet preventel zelf ff bellen 

a bellen kan niet daarbij kan ik de preventel melding niet opheffen 

dit moet de telecom aanbieder zelf doen 

dus kpn wat gaan we hier aan doen 

hoop op een goede afloop

mvg Dennis

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Beste Dennis,

Goed dat u me hierover aanspreekt. Het is namelijk niet de bedoeling van KPN om u te laten zitten met een gevoel dat u niet serieus genomen wordt.

Allereerst is het goed om heel duidelijk te krijgen wat hier het probleem is. Bent u klant van Preventel en gaat het probleem over een rekening die u van hen hebt gekregen, dan moet ik u doorverwijzen naar Preventel. Dit is een andere provider. Wij kunnen dan geen gegevens van u inzien vanwege privacyredenen.

Gaat uw vraag over een rekening van KPN, dan help ik u graag. Wilt u me in dit geval een privébericht sturen met daarin uw postcode/huisnummer, naam van contractant en het telefoonnummer waarover het gaat? Indien u inmiddels bent doorgezet naar het incassobureau, dan kan het zo zijn dat ik u niet meer inhoudelijk verder kan helpen. Dat is voor later en zullen we merken. 

Heel graag hoor ik uw reactie. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer