Slamming door Garantiebellen

  • 2 October 2017
  • 1 reactie
  • 140 keer bekeken

Ter info nav een klacht over Garantiebellen. Ik ben gebeld door een medewerker van Garantiebellen, vanaf het telnr 0346746010.
Dame deed voorkomen als of ze namens KPN belde. Het betrof hier een zakelijk telefoonabonnement van St de Ulebelt. Ik zou korting krijgen op ons abonnement en op gesprekskosten, omdat tzt de ISDN-lijnen opgeheven worden.
Op onduidelijke gronden probeerde deze dame me een overstap aan te praten naar Garantiebellen, hier ben ik uiteindelijk niet mee akkoord gegaan. Dit heb ik uitdrukkelijk gemeld, ik heb aangegeven dan ook geen enkele correspondentie hierover te willen ontvangen, noch telefoontjes.
Er is inmiddels ook een klacht ingediend bij ACM. Via internet weet ik inmiddels van de praktijken van dit bedrijf, dat geen band heeft met KPN, maar op uiterst geraffineerde wijze mensen om de tuin leidt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Ulebelt,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Allereerst wil ik u bedanken voor uw reactie. Het is erg netjes en attent van u om uw ervaring hier te delen. Ik ben bekend met Garantiebellen en de abonnementen die zij aanbieden. Het is goed om te lezen dat u duidelijk bent geweest. Wilt u direct uw abonnementen bij KPN doornemen?

Wellicht is er inmiddels een betere en voordeliger pakket voor u beschikbaar. Ik help u daar graag bij!

Reageer