Beantwoord

Vaste telefonie gegevens inzien

  • 18 June 2018
  • 2 reacties
  • 246 keer bekeken

Hoi allen,

Ik wil de gegevens van vaste telefonie inzien maar als ik inlog op mijnzakelijk.kpn.com kan ik wel de facturen zien, maar daar zie ik niet precies welke nummers er onder vallen.
De link van instellen en gebruiken voor vaste telefonie linkt naar https://www.kpn.com/zakelijk/service/telefonie.htm.

Waar kan ik inzien wat er op dit moment onder mijn account/abonnement valt?

Aangezien wij meerdere vestigingen hebben ben ik aan het uitzoeken welke abonnementen er zijn en welke nummers onder welk abonnement valt. Tevens moet ik er achter zien te komen of er niet toevallig voor de verschillende vestigingen een ander inlog op kpn nodig is.

@KPN Ik weet niet of het klantnummer wat ik gekoppeld heb aan dit forum account het enige nummer is.
icon

Beste antwoord door nielskool 18 June 2018, 22:50

Bekijk origineel

2 reacties

Toch maar gebeld voor dit geheel. Overzicht in nummers gekregen. Wel jammer dat de goede man geen verstand had van VOIP en dat een SIP trunk van een andere provider wel kan werken over een internet verbinding van KPN.

Advies was om morgen even te bellen en een lead aan te vragen en een business partner te regelen. Gaat om 1 groepsnummer met 3 blokken van 4 nummers + 1 analoog en dan nog op een andere locatie 2 blokken van 4 nummers.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Niels,

Zoals u zelf al had begrepen wordt Sip trunking door KPN zelf niet ondersteunt. Geselecteerde Business Partners mogen dit wel verkopen aangezien zij zelf de kennis in huis hebben om de telefooncentrales te ondersteunen die hiervoor gebruikt kunnen worden.

Reageer