Op mijn factuur staat dat ik vragen kan stellen via kpn.com/zakelijkefactuur.
Ik heb hier een account aangemaakt en wil vervolgens mijn vaste telefonie koppelen.
Bij de invoer van mijn telefoonnummer krijg ik de melding dat het om een privé nummer gaat en dat ik een account moet aanmaken bij MijnKPN Privé. Als ik dit doe kom ik weer op de zakelijke site en begint alles weer van voren af aan.
Alles wat ik wil is online inzage in mijn abonnement.
Goedemiddag,
Begrijpelijk dat u inzage wilt in uw abonnement. Dat moet ook gewoon kunnen.
Wat er precies mis gaat is mij nog niet geheel duidelijk maar hieronder staat de juiste route.
http://k.pn/kHKLZ8
Begrijpelijk dat u inzage wilt in uw abonnement. Dat moet ook gewoon kunnen.
Wat er precies mis gaat is mij nog niet geheel duidelijk maar hieronder staat de juiste route.
http://k.pn/kHKLZ8
Hi Robin,
De pagina waarop u zich bevindt is juist. U kiest daar voor TV, Internet & Bellen.
De pagina waarop u zich bevindt is juist. U kiest daar voor TV, Internet & Bellen.
Dag Carah,
Lukt echt niet. Deze knop is bedoeld voor een internet & bellen abonnement.
Ik heb alleen een KPN vast bellen abonnement.
Mvg.
Robin Plomp
Lukt echt niet. Deze knop is bedoeld voor een internet & bellen abonnement.
Ik heb alleen een KPN vast bellen abonnement.
Mvg.
Robin Plomp
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.