Beantwoord

Voordeelregeling.nl | Contract zo maar verlengd!!!

  • 24 February 2017
  • 1 reactie
  • 396 keer bekeken

Vandaag van Voordeelregeling.nl via de telefoon te horen gekregen dat ons contract tot september 2018 is verlengd, zonder dat wij hier van op de hoogte waren. Blijkbaar is er vier maanden geleden een mail gestuurd waarin stond vermeld dat het contract met 2 jaar verlengd wordt als wij niet binnen 30 dagen zouden reageren.

Doordat wij niet gereageerd hebben is ons contract zonder ons medeweten verlengd, echter is het mailadres waar deze mail naartoe is gestuurd al geruime tijd niet meer in gebruik. Wij hebbben deze mail dan ook niet gelezen.


Vandaag heb ik telefonische gevraagd of er eventuele oplossingen zijn, maar de telefoniste meldde dat wij alleen alle maanden tot september 2018 kunnen afbetalen en er verder geen andere oplossingen zijn. Wij ervaren dit als zeer slechte service omdat we nooit een contract ontvangen hebben en ook geen contract ondertekend hebben. Tevens is ons nimmer duidelijk gemaakt dat het contract zonder wederzijdse goedkeuring aangepast en stilzwijgend verlengd kan worden. Voorheen was het mogelijk om maandelijks op te zeggen, maar dit is dus zonder wederzijdse goedkeuring omgezet. Voor ons is het heel duidelijk de service bij voordeelregeling.nl ver te zoeken is en ze zijn niet bereid om mee denken over een juiste oplossing voor beide partijen.
icon

Beste antwoord door Elina 24 February 2017, 16:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag ABS Autoherstel Snijders,

Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Wanneer uw contract ongevraagd en ongewenst verlengd wordt, is dat frustrerend. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat u vragen heeft over deze situatie.
Begrijp ik het goed dat het om een contract gaat die is afgesloten via Voordeelregeling? En u heeft hier vandaag met Voordeelregeling ook contact over gehad?

Partners van KPN zijn op zichzelf staande aanbieders die alleen gebruik maken van de infrastructuur van KPN. Het contract wat u bent aangegaan met Voordeelregeling kan ik dan ook niet inzien.

Graag wijs ik u op een topic op dit forum. Hier leest u meer ervaringen van klanten met Voordeelregeling.

Helaas kan ik in deze situatie niet zelf direct iets voor u betekenen en dient u dit verder op te pakken met Voordeelregeling

Ik wens dat u alsnog met hen tot een oplossing kan komen.

Reageer