Doordat wij niet gereageerd hebben is ons contract zonder ons medeweten verlengd, echter is het mailadres waar deze mail naartoe is gestuurd al geruime tijd niet meer in gebruik. Wij hebbben deze mail dan ook niet gelezen.
Vandaag heb ik telefonische gevraagd of er eventuele oplossingen zijn, maar de telefoniste meldde dat wij alleen alle maanden tot september 2018 kunnen afbetalen en er verder geen andere oplossingen zijn. Wij ervaren dit als zeer slechte service omdat we nooit een contract ontvangen hebben en ook geen contract ondertekend hebben. Tevens is ons nimmer duidelijk gemaakt dat het contract zonder wederzijdse goedkeuring aangepast en stilzwijgend verlengd kan worden. Voorheen was het mogelijk om maandelijks op te zeggen, maar dit is dus zonder wederzijdse goedkeuring omgezet. Voor ons is het heel duidelijk de service bij voordeelregeling.nl ver te zoeken is en ze zijn niet bereid om mee denken over een juiste oplossing voor beide partijen.
Beste antwoord door Elina
Bekijk origineel