Vraag

Wanneer weer bereikbaar?

  • 4 August 2015
  • 13 reacties
  • 525 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 6 reacties
Twee maanden geleden heb ik een abonnement bij KPN afgesloten voor internet en telefonie. Pas na meerdere verzoeken vanaf mijn kant is het glasvezel aangelegd. Nu moet er nog een monteur komen. Wanneer? Dat is de vraag want daar kan ik volgens de telefonist geen antwoord op krijgen. KPN moet dit nu zo? We zijn inmiddels niet meer bereikbaar. Terwijl we als ingangsdatum 1 augustus overeen zijn gekomen. We bieden zorg aan mensen met een dringende zorgvraag. Zij kunnen ons niet meer bereiken. Wanneer wordt het opgelost?

13 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste GW,

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. De urgentie bij dit probleem begrijp ik heel goed.

Aangezien de installatie nog niet is uitgevoerd, staat het telefoonnummer nog bij Ziggo en kunnen we op het moment geen doorschakeling voor u activeren.

Zoals aan de telefoon besproken heb ik uw order doorgezet naar het escalatie team van het Ondermerspakket. Deze zullen zorg dragen voor het zo spoedig mogelijk leveren van de order en installatie. Ik verwacht hier morgen terugkoppeling op te ontvangen. Hopelijk met goed nieuws!

Zodra ik meer informatie heb, neem ik meteen contact met u op.
Gisteren niets van KPN gehoord. Ook niet van de afdeling die de monteurs inplannen terwijl toch nadrukkelijk gezegd is dat we gebeld zouden worden. Wat zijn de afspraken en beloftes van KPN waard? Zorgklanten kunnen ons niet bereiken en medewerkers zitten werkeloos achter hun bureau (bij KPN blijkbaar ook). Je wilt Social Media liever niet inzetten maar blijkbaar is dat soms de enige manier om actie te bewerkstelligen.
Graag vandaag nog het probleem oplossen. Dit kan zo niet langer.
Reputatie 7
Badge +11
Beste GW,

Het is absoluut een teleurstelling dat mijn escalatie verzoek nog niet is opgepakt. Ik heb daarom zojuist meteen opnieuw aandacht gevraagd voor de situatie. Dit probleem heeft een grote impact op uw bedrijfsvoering, dat snap ik heel goed. Om deze reden heb ik dan ook zeker de urgentie duidelijk gemaakt. Van een escalatie verwacht ik in zeer korte tijd dat er actie wordt ondernomen, er had gisteren meer duidelijkheid moeten komen. Mijn excuses voor het ongemak.

Tijdens het typen van mijn bericht komt een terugkoppeling binnen. De order wordt vandaag geleverd. Volgens mijn informatie komt hier vanmiddag een monteur voor langs!

Ik hoor graag van u of het is gelukt om de diensten vanmiddag werkend te krijgen.
Zojuist hebben we een vriendelijke monteur ontvangen die ijverig aan de slag gaat met het internet.
Helaas vertelde hij dat telefonie niet bij de opdracht hoort. Het zal toch niet waar zijn?!
Volgens de monteur komt hij een collega helpen die straks ook zal komen. Ik hoop dat hij beter nieuws heeft... We wachten af. De koffie staat voor beide heren klaar maar de telefonie moet vandaag echt klaar. Het is ongelooflijk hoeveel schade dit alles oplevert voor de bedrijfsvoering.
Helaas. De monteurs zijn vertrokken. We hebben wel internet maar zijn telefonisch nog steeds niet bereikbaar. Wanneer wel???
Reputatie 7
Badge +11
Beste GW,

Dat is inderdaad teleurstellend bericht!

Ik heb de order bekeken en het lijkt erop dat het nummerbehoud is afgewezen doordat het telefoonnummer (nog) op het andere adres staat. Nummerbehoud is daarom opnieuw aangevraagd met de juiste NAW gegevens. Volgens mijn informatie komt de monteur terug tussen 11.00 en 13.00 uur. Daarbij zie ik dat de monteur nog niet is vertrokken voor de opdracht, dat zou ieder moment wel gaan gebeuren.

Hopelijk lees ik straks een positief bericht van u dat het gelukt is.
We zijn nog steeds in afwachting. We zijn telefonisch niet bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +11
Beste GW,

Wederom een teleurstelling dat het nog niet gelukt is om telefonie te activeren!

Het nummer staat nog steeds bij Ziggo, er is een nieuw verzoek ingediend om het telefoonnummer over te nemen. Wanneer dit verzoek is geaccepteerd, kan de monteur bij u de telefonie aansluiten.

Waarom dit vrijdag niet is gelukt, durf ik niet te zeggen. Het lijkt erop dat de portering van het telefoonnummer nog niet goedgekeurd was.

Op dit moment weet ik u geen concrete datum of dag te geven waarop een nieuwe poging zal plaats vinden. Om deze reden heb ik het Escalatie team opnieuw gevraagd om naar de situatie te kijken. Ik verwacht hier snel een terugkoppeling op te ontvangen en breng u daarna uiteraard op de hoogte.

Onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +11
Beste GW,

Ik heb begrepen dat er contact met u is opgenomen en wederom een monteur is ingepland. Ik hoop van harte dat het vandaag lukt om het telefoonnummer aan te sluiten zodat u weer bereikbaar bent! Ik verneem graag uw bevindingen vandaag.
Beste Tim,

Er is inderdaad contact met mij opgenomen. Er werd mij verteld dat nu alleen nog het internet aangesloten kon worden. Ik heb aangegeven dat we dat inmiddels al hebben.
Daarna werd er aangegeven dat de telefoonaansluiting vanaf 14 augustus ingepland kon worden. Inmiddels weet ik van Ziggo dat de portering voor 13 augustus gepland staat. Ik heb gevraagd aan KPN om dan in ieder geval deze dag een monteur te sturen. Dit is later telefonisch toegezegd. We wachten weer af.
Reputatie 7
Badge +11
Beste GW,

Ik zie inderdaad dat een herplanverzoek is verstuurd naar de installateur partner, Comtech. Ook kan ik zien dat de afspraak ingepland zou moeten staan. Welke tijd precies zie ik niet. Ik heb er dit keer alle vertrouwen in dat het moet lukken. We wachten in spanning af.
Beste Tim,

Helaas. De monteur is vertrokken zonder de telefoon aan te kunnen sluiten. Vandaag was een storing het probleem.... Dit is toch ongelooflijk!

We raken nu het vertrouwen in KPN toch echt wel kwijt!

Groeten GW
Reputatie 7
Badge +11
Beste GW,

Dit is niet te geloven inderdaad! Een storing is natuurlijk overmacht waar niemand iets aan kan doen.

Graag kom ik meteen ter zake, ik heb eindelijk goed nieuws. De volgende monteur kan zonder problemen de telefonie aansluiten. Ik kan namelijk in het systeem zien dat de nummerportering vanmorgen eindelijk is gebeurd. Het telefoonnummer staat nu bij KPN en kan aangesloten worden. Hiervoor heb ik zojuist een verzoek verstuurd naar onze installatie partner om contact met u op te nemen voor een afspraak.

Ik begrijp heel goed dat u het vertrouwen kwijt bent. Dat kan ik niet meer goed praten. Ik help u graag om een klacht in te dienen. Graag zie ik eerst dat de aansluiting helemaal werkt.

Ik ontvang graag weer een bericht van u zodra u iets heeft gehoord.

Reageer