Beantwoord

aanvraag kopie factuur

  • 27 June 2017
  • 2 reacties
  • 270 keer bekeken

Gelieve mij een kopie van factuur ***** te sturen per email.
Er staat aangegeven dat we onze facturen per email willen ontvangen maar dit gebeurt niet consequent.
De aanmaning per post komt wel aan, natuurlijk !
Ik vraag via kpn.com....kopies aan en ontvang maar 1 van de 2 ontbrekende facturen.
Dit is zeer storend, zeker omdat je nooit iemand aan de lijn kan krijgen....
Grrrrrrrrrrrr
icon

Beste antwoord door Rashid 27 June 2017, 19:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi patricialeers,

Het is natuurlijk niet prettig wanneer u aangeeft de facturen via e-mail wenst te ontvangen en vervolgens de facturen niet ontvangt. Ik ga voor u uitzoeken waar het mis gaat. In de tussentijd zal ik de gewenste factuur voor u opzoeken en naar u toe mailen. Mag het factuur gemaild worden naar het e-mailadres waarmee u op het forum geregistreerd staat. Zo nee, wilt u mij dan een privé bericht sturen met het e-mailadres waar ik het factuur wel naartoe mag sturen? Wilt u daarbij ook het klantnummer sturen?

Wegens privacy gevoelige gegevens heb ik het factuurkenmerk voor u gecensureerd.
Reputatie 5
Badge +10
Goedendag patricialeers,

Ondanks dat ik nog niks van u heb vernomen ben ik wel druk bezig geweest voor u. Ik heb de gewenste factuur inmiddels gevonden en gemaild naar het e-mailadres waarmee u op het forum geregistreerd staat. Ik ben erg benieuwd of u de mail hebt ontvangen?

Reageer