Beantwoord

Cloud-diensten

  • 29 August 2017
  • 7 reacties
  • 531 keer bekeken

ik heb al paar jaar lang abnoment over Cloud-diensten gestopt。 maar kom steed factuur 。wilt u mijn gegevens even kijk?
dank u wel。
mijn klant nummer 125429672
icon

Beste antwoord door Rick S. 1 September 2017, 09:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @yuxia,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Ik ben direct op onderzoek gegaan en ik zie inderdaad nog een Zakelijk Exchange Online abonnement actief staan met de domeinnaam nissishop.nl. Dit abonnement heeft u voorheen gratis bij uw internetabonnement gekregen en u betaalt hier dus niets voor.

Begrijp ik goed dat u het zakelijke mailadres (bijvoorbeeld info@nissishop.nl) helemaal niet meer gebruikt en dit dus helemaal mag vervallen?

Wilt u mij direct in een privébericht uw mailadres en ter verificatie de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?
Reputatie 7
Badge +6
Hi @yuxia,

We hebben al contact gehad via privéberichten.
Echter wacht ik nu nog op uw bevestiging voordat ik de dienst daadwerkelijk ophef en afsluit.

Wilt u mijn privébericht nog even beantwoorden?
ik gebruik niet meer @nissishop.nl .
dank u wel
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht!
Ik heb zojuist de diensten voor u opgeheven.

Ik wens u alvast een goed weekend!
goedmorgen

ik had steed factuur van kpn krijgen.
wilt u voor mij nog eens kijk?
dankt u wel
goedmorgen

ik had steed factuur van kpn krijgen.
wilt u voor mij nog eens kijk?
dankt u wel

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @yuxia,

Natuurlijk kijk ik graag nogmaals voor u wat er aan de hand is.
Zoals u weet heb ik destijds de cloud-diensten voor u opgeheven. Dat is inmiddels ook verwerkt!
Op deze factuur ziet u dus ook geen abonnementskosten berekend worden. Deze factuur is voortgekomen vanuit een fout aan onze kant. Dit wordt ook automatisch rechtgetrokken. Het kan zijn dat u volgende maand nog één keer een factuur ontvangt met een verrekening, maar verder is het klaar. De abonnementen zijn afgesloten.

Reageer