Beantwoord

cloudservice/software online

  • 12 januari 2017
  • 2 reacties
  • 198 keer bekeken

De afgelopen dagen was eerst mijn website niet bereikbaar, vanaf 10 januari kan ik wel weer inloggen, maar na een wijziging (welke wel op te slaan was), komt er bij "publicatie" een foutmelding, met de mededeling dat de licentiesleutel niet is geïnstalleerd en er contact opgenomen moet worden met de provider.
Via een email heb ik beide problemen al doorgegeven, maar een antwoord van de zijde van KPN laat op zich wachten.
In het verleden zijn er bij wijzigingen van KPN zijde al vaker problemen in de bereikbaarheid geweest en ik zou graag willen dat er iets aan gedaan werd.
Hopelijk kan KPN iets ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Ineke Funke
icon

Beste antwoord door Tim 16 januari 2017, 11:16

We hebben een e-mail van Ineke ontvangen dat het probleem verholpen is. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hi Ineke, welkom op het zakelijk forum. Wij helpen u graag met deze vragen. :)
Er zijn inderdaad enkele aanpassingen op de servers gedaan. Dit met name om de snelheid op onze hosting te verhogen. Dit heeft jammer genoeg ook voor problemen gezorgt, zoals deze melding over de licentiesleutel niet geïnstalleerd is.

Een achterliggende afdeling is bezig met het verhelpen van deze problemen. Graag geef ik uw website door aan mijn collega's om te repareren. Hiervoor ontvang ik graag van u een privébericht met uw domeinnaam en telefoonnummer waarop u bereikbaar bent. Dan zorg ik ervoor dat mijn collega's ermee bezig gaan! Onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +11
We hebben een e-mail van Ineke ontvangen dat het probleem verholpen is. 🙂

Reageer