Beantwoord

De weg kwijt

  • 21 April 2015
  • 4 reacties
  • 552 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Goedemiddag,

Ik heb dringend assistentie nodig bij het uitzoeken/rechtzetten van administratieve wijzigingen en verkeerde facturering! Bij de klantenservice wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.

De afdeling facturen zet me door naar afdeling wijzigingen en die zet mij vervolgens door naar afdelingen storingen! Nu ben ik 1,5 uur verder en weet nog niks. :@

Ik heb Mijn Bedrijf Online Linux met Kiosk geupgrade met zakelijk exchange online standaard.

Nu krijg ik twee aparte abonnementen gefactureerd i.p.v. één.

Wie o wie kan helpen!

Dank! KWR
icon

Beste antwoord door Tim 22 April 2015, 14:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste KWR,

Ik heb u in het verleden eerder geholpen. Zodoende heb ik uw gegevens nog staan.

Het klopt inderdaad dat u dubbel wordt gefactureerd. Één van de abonnementen kan beëindigd worden maar ik kan niet zien welke daadwerkelijk technisch in gebruik is. Om dit op te lossen neem ik contact op met de technische dienst van Software Online. Momenteel krijg ik alleen mijn collega's niet telefonisch te spreken, ik heb daarom mijn vraag per e-mail uit staan. Ik verwacht morgen een inhoudelijke reactie te ontvangen. Ik kom hierop terug!
Bedankt Tim!

Ik heb van afdeling storingen een lijst gekregen van alle pakketten al dan niet opgezegd, wil je die lijst ook hebben?

Is deze conversatie openbaar?

Ik wacht het rustig af.

Met vriendelijke groet,

KWR
Reputatie 7
Badge +11
Beste KWR,

Wij converseren hier openbaar! :D

Alle extra informatie is welkom, zou u mij de lijst in een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank willen sturen?
Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerstin,

Ik heb een idee wat hier mis is gegaan. Via de cloudomgeving heeft u een licentie voor een extra Exchange Online Standaard abonnement toegevoegd. Het abonnement is niet geupgrade naar Mijn Bedrijf Online met Exchange Online Standaard, dat is nu nog gewoon de Kiosk variant gebleven. Erg vervelend dat dit mis is gegaan, terwijl u zelfs ondersteuning kreeg van een medewerker.

U zou ervoor kunnen kiezen om het Mijn Bedrijf Online abonnement alsnog te upgraden met Exchange Online Standaard. De extra licentie voor Exchange Online Standaard kunt u dan eventueel weer beëindigen.

Ik stuur u een privébericht met een link naar de pagina waar u de upgrade kunt activeren (mutatie). In uw cloudomgeving zou u eventueel de overbodige licentie voor Exchange Online Standaard kunnen beëindigen. Laat u aan mij weten of het is gelukt?

Reageer