Eigen Site & Mail - Veelgestelde Vragen (F.A.Q.)

  • 7 mei 2015
  • 0 reacties
  • 2562 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +11
  • KPN Medewerker
  • 3505 reacties
Eigen Site & Mail - Veelgestelde Vragen (F.A.Q.)

Informatie over Eigen Site & Mail op KPN.com:
https://www.kpn.com/zakelijk/mkb/cloud/service/instellingen-en-gebruik/eigen-site-en-mail.htm

Hoe kunt u instellingen aanpassen op het abonnement?

U kunt momenteel zelf geen aanpassingen aanbrengen aan uw Eigen Site & Mail abonnement. Wij kunnen de instellingen wel voor u aan laten passen. Zoals het toevoegen of verwijderen van e-mailaliassen en wijzigen van de forwarding instellingen van het domein. De wijzigingen kunt u doorgeven via de livechat op kpn.com/cloud, het contactformulier en via het Webcare team.

Is er een alternatief abonnement beschikbaar zodat u zelf wijzigingen kunt toepassen?

Wij adviseren u om Webhosting OnlineExchange Online af te nemen. U kunt de producten zelf aanvragen en daarbij uw domeinnaam behouden. Voordat u de aanvraag doet, moet eerst de domeinnaam op uw naam gezet worden. Dat kunt u middels het WHOIS wijzigingsformulier realiseren. Een professioneel Webhosting en Exchange abonnement is relatief duurder, er zijn veel meer mogelijkheden inbegrepen zoals 1000Mb webruimte, PHP & MySQL ondersteuning.

Hoe kunt u een verhuiscode / EPP code opvragen van uw domeinnaam?

Omdat de domeinnaam op naam van Planet staat, gaat verhuizen helaas een beetje lastig en is dit niet in één stap te realiseren. Ik adviseer u om de volgende stappen te volgen om een EPP code te ontvangen en het abonnement op te zeggen.

1. De eigenaarschap van de domeinnaam dient u te wijzigen naar uw eigen naam. Dat kunt u middels een WHOIS wijzigingsformulier realiseren.

2. Vraag de EPP code aan, dit kan via de livechat op kpn.com/cloud, het contactformulier of via het Webcare team op het forum. Verhuis met deze code uw domeinnaam.

3. Wanneer de domeinnaam is verhuisd, moet het Planet abonnement nog worden beëindigd. De opzegging kunt u ook doorgeven via de livechat op kpn.com/cloud of het contactformulier. Ook het Webcare team kan u helpen met het opzeggen. Het opzeggen van andere producten of diensten kan het Webcare team niet bij helpen, hiervoor dient u met de klantenservice contact op te nemen.

Hoe kunt u het abonnement opzeggen?

De opzegging kunt u doorgeven via de livechat op kpn.com/cloud of het contactformulier. Ook het Webcare team kan u helpen met het opzeggen. Het opzeggen van andere producten of diensten kan het Webcare team niet bij helpen, hiervoor dient u met de klantenservice contact op te nemen.

Handige links:
- Cloud: Hoe kan ik mijn abonnement opheffen via de Zelfservice cloud
- Cloud: Waar vind ik de verhuiscode van mijn domeinnaam?
- Cloud: Hoe wijzig ik de WHOIS gegevens van mijn domeinnaam?
- Forum: Introductie het zakelijk forum KPN
- Forum: Indexpagina Blogs & Artikelen

0 reacties

Geen reactie

Reageer