Beantwoord

Eigen Site & Mail - WHOIS wijzigen

  • 20 January 2016
  • 4 reacties
  • 390 keer bekeken

Goededag,

Soortgelijk probleem als boven 😞 Gezien Eigen site & mail met mijn abonnement ineens niet meer beschikbaar blijkt, op 11 januari 2016 volgens de instructies op http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16887 wijziging van eigenaarschap domeinnaam naar mijn eigen naam aangevraagd zodat ik vervolgens zoals op https:///t5/Cloud-productinformatie/Eigen-Site-amp-Mail-Veelgestelde-Vragen-F-A-Q/td-p/2674 omschreven met iets anders verder kan.

Bevestigingsmail ontvangen met de toezegging dat binnen 2 dagen gereageerd zou worden, sindsdien niks meer vernomen. Gezien mijn site intussen al een maand uit de lucht is terwijl ik nog altijd abonnementskosten voor Eigen site & mail moet betalen om de domeinnaam niet kwijt te raken, graag snelle reactie.

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Tim 19 February 2016, 17:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dag Chris, 

Welkom op de zakelijke community van KPN!

Ik help u graag op weg om het pakket aan te passen naar iets waarmee u uit de voeten kunt. Het is me duidelijk dat de manier waarop het nu is, niet afdoende is. Ik lees dat u de WHOIS aanpassing al hebt gerealiseerd.

Wilt u me in een privébericht, uw postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf, domeinnaam en de laatste 4 cijfers van uw IBAN-nummer sturen? Ik kom dan snel bij u terug met een inhoudelijke reactie. 

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Burhan
Beste mensen,

Ik heb dik een maand geleden het WHOIS forumlier voor wijziging van eigenaarschap van mijn domeinnaam naar mijn eigen naam en het formulier voor de EPP code ingediend. Netjes een bevestigingsmail ontvangen, verder niks meer gehoord. Misschien kunnen jullie een indicatie geven wat voor tijdsbestek hier normaal aan vastzit?

Alvast bedankt,

Chris
Reputatie 7
Badge +11
Beste Chris ( @chris9999 ),

Met een beetje zoeken denk ik te weten om welke domeinnaam het gaat. Ik heb navraag gedaan bij de afdeling die de WHOIS formulieren behandelen en we zijn bijna heel de maand januari langs gelopen. We hebben echter uw formulier niet kunnen vinden. Er is mogelijk iets mis gegaan bij het ontvangen van het formulier, ondanks dat u wel een bevestiging heeft ontvangen.

De doorlooptijd voor het verwerken van de formulieren is meestal maximaal 2 werkdagen en kan bij achterstand iets oplopen. Mijn advies aan u is om het formulier nogmaals te versturen. Als er een fout in het formulier staat krijgt u daar bericht over.

Een andere optie is om mij het formulier met uw legitimatie te sturen, dan zorg ik ervoor dat uw formulier meteen wordt verwerkt. Ik stuur u hiervoor een privébericht toe met ons e-mailadres.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Chris,

Bedankt voor uw reactie op mijn privébericht. Ik zie dat het inmiddels is gelukt, helemaal goed! :D

Reageer