Vanaf 2 januari 2015 gebruik ik backup online. De facturen van debiteur 338319 voor 'software online' die ik krijg zijn terecht. Dit betreft tot op heden de nummers:
16215293 (feb)
16289765 (mrt)
16359960 (apr)
Deze facturen bedragen 3,63 euro (en dat is correct).
Ik krijg echter ook facturen op 'cloud diensten' met klantnr 125236058. Die zijn niet terecht omdat ik maar 1 maal de backup-online heb besteld en ook maar 1 maal krijg, op 1 factuur na volgens een medewerker van KPN die me dat telefonisch vertelde op 23 maart (die met nummer 125236058000002, deze zal eigenlijk januari betreffen neem ik aan).
De onterechte facturen zijn:
125236058000001. Deze is onterecht via incasso ingehouden: 6,56 euro.
125236058000003. Deze incasso heb ik geweigerd.
125236058000004. Deze incasso heb ik geweigerd.
Op 4 mei ontving ik een brief dat de laatste 2 facturen nog te voldoen zijn. Dat is niet terecht.
Ik ontvang graag een creditering voor factuur 125236058000001 en terugstorting van 6,56 euro.
Ik ontvang graag een creditering voor factuur 125236058000003 en een creditering voor factuur 125236058000004.
En ik wil geen nieuwe onterechte facturen meer ointvangen.
Groeten,
Ronald Lievestro
06-********
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel