Vraag

factuur problemen rondom Cloud-diensten

  • 10 October 2017
  • 1 reactie
  • 144 keer bekeken

Onlangs pas een factuur gekregen en daarop staat een rekening van twee maanden (4okt. t/m 30nov.)! Ik wil graag per 1 maand betalen niet per 2 maanden. Het betreft een Cloud-diensten abonnement. En ik heb Exchange Online (incl. Office 365) uit de abonnement laten halen, maar het staat er gewoon in die factuur. Ik wil graag my way , maar zo te zien heeft deze hele situatie zijn eigen willetje gekregen. Kan iemand mij helpen?

Mw. F.Z. Silm

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Mw. F.Z. Silm, welkom op het zakelijke forum van KPN! 🙂
Een abonnementswijziging brengt inderdaad dubbele factuurregels met zich mee. Aangezien de maandelijkse kosten vooruitbetaald worden, kan het bij een abonnementswijziging dat die kosten weer terug betaald worden en ook het nieuwe tarief met terugwerkende kracht in gaat.
De volgende facturen zijn weer gewoon maandelijks met 1 maandbedrag!

Reageer