Beantwoord

Foutmelding bij upgraden abbonement

  • 28 juni 2016
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Hoi,

Ik wilde graag een licentie upgraden van exchange naar exchange Primium maar ik krijg de volgende foutmelding

Cloudservices portal -> rechten kopen of wijzigen -> Volgende (KOOP ADDITIONELE BRONNEN)

dan krijg ik de foutcode

Kan resources voor abonnement #1397792 niet upgraden/downgraden: Er is al een upgrade/downgrade verzoek UG035574 in status Provisioning is mislukt (PF). Dit verzoek verbiedt het plaatsen van een verzoek van hetzelfde verzoektype (per abonnement).Please either cancel conflicting order or wait until it is processed; of neem contact op met uw provider
icon

Beste antwoord door Lindsay 5 juli 2016, 13:41

Goedemiddag,

Allereerst: welkom op het Zakelijk KPN Forum! Ik heb uw abonnement meteen opgezocht en zie inderdaad dat uw verzoek vast is komen te zitten, goed dat u even aan de bel trekt. De foutmelding kwam omdat er twee verzoeken vlak na elkaar zijn gedaan, daar raakte het systeem een beetje van in de war. Gelukkig is die verwarring nu voorbij! :-)

Zojuist heb ik heb uw verzoek opnieuw ingediend en de melding gekregen dat deze correct is verwerkt. Zou u even willen controleren in uw Zelfservice Cloud of alles nu inderdaad naar wens is?
Ik hoor het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Super!! 🙂
thx helemaal tevreden 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag,

Allereerst: welkom op het Zakelijk KPN Forum! Ik heb uw abonnement meteen opgezocht en zie inderdaad dat uw verzoek vast is komen te zitten, goed dat u even aan de bel trekt. De foutmelding kwam omdat er twee verzoeken vlak na elkaar zijn gedaan, daar raakte het systeem een beetje van in de war. Gelukkig is die verwarring nu voorbij! :-)

Zojuist heb ik heb uw verzoek opnieuw ingediend en de melding gekregen dat deze correct is verwerkt. Zou u even willen controleren in uw Zelfservice Cloud of alles nu inderdaad naar wens is?
Ik hoor het graag!

Reageer