Vraag

Fraudetectie melding in de mailbox

  • 3 November 2017
  • 1 reactie
  • 211 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Rijzende ster
  • 29 reacties
Deze melding ontvangen wij telkens als er een bericht van een bepaald adres binnenkomt. Dit e-mailadres is toegevoegd aan vertrouwde adressen , maar de melding blijft. Moeten wij iets anders instellen of ligt het aan het afzenderadres/domein en is daarbij iets in te stellen ?

Deze afzender heeft onze fraudedetectiecontroles niet doorstaan en gebruikt mogelijk een vals adres. Meer informatie over adresvervalsing
Dank.
Doris, Diac

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi @DIAC,

Vreemd dat u bij iedere ontvangen mail deze melding krijgt. Ik heb in uw account gekeken en zie geen bijzonderheden. U hebt enkele e-mailadressen als spam gefilterd maar dat zou het probleem niet moeten zijn.

Het lijkt alsof het er iets niet goed gaat bij de afzender. Het kan zijn dat de mail via een verkeerde uitgaande server wordt verstuurd. Ik stel voor dat de verzender aan zijn kant kijkt of alles goed staat. Mocht het probleem daarna nog niet zijn opgelost, laat het mij dan weten! ☺️

Reageer