Vraag

Hoe krijg k mn geld weer terug van m'n overbodige Cloud aanvraag laatst

  • 2 March 2017
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

K heb n overbodige Cloudrekening gekregen, hoe krijg k mijn geld terug?
Jouw collega typte laats dat mijn Cloud aanvraag overbodig was n dat k waarschijnlijk toch n rekening zou ontvangen, aangezien het afmelden en aanvraag elkaar waarschijnlijk zouden krusen.
wel, dat s dus gebeurt.
Dus, k vroeg mij af hoe we dit gaan oplossen.

Vriendelijke groetjes,

Linda Pols

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Goedenavond Linda,

Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Wanneer uw Cloud-dienst niet aan uw verwachtingen voldoet, dan kunt u inderdaad binnen 30 dagen na bestelling kosteloos uw abonnement opzeggen. Begrijp ik u goed dat u uw Cloud-dienst per chat reeds hebt opgezegd?

Via onze website kunt u vervolgens het Tevredenheidsgarantieformulier invullen. Wanneer deze is ingevuld ontvangt u daarvan een bevestiging per e-mail.

Voldoet u aan de voorwaarden zoals vermeld, dan krijgt u uw abonnementsgeld terug. 🙂

Reageer