K heb n overbodige Cloudrekening gekregen, hoe krijg k mijn geld terug?
Jouw collega typte laats dat mijn Cloud aanvraag overbodig was n dat k waarschijnlijk toch n rekening zou ontvangen, aangezien het afmelden en aanvraag elkaar waarschijnlijk zouden krusen.
wel, dat s dus gebeurt.
Dus, k vroeg mij af hoe we dit gaan oplossen.
Vriendelijke groetjes,
Linda Pols
Goedenavond Linda,
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Wanneer uw Cloud-dienst niet aan uw verwachtingen voldoet, dan kunt u inderdaad binnen 30 dagen na bestelling kosteloos uw abonnement opzeggen. Begrijp ik u goed dat u uw Cloud-dienst per chat reeds hebt opgezegd?
Via onze website kunt u vervolgens het Tevredenheidsgarantieformulier invullen. Wanneer deze is ingevuld ontvangt u daarvan een bevestiging per e-mail.
Voldoet u aan de voorwaarden zoals vermeld, dan krijgt u uw abonnementsgeld terug. 🙂
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Wanneer uw Cloud-dienst niet aan uw verwachtingen voldoet, dan kunt u inderdaad binnen 30 dagen na bestelling kosteloos uw abonnement opzeggen. Begrijp ik u goed dat u uw Cloud-dienst per chat reeds hebt opgezegd?
Via onze website kunt u vervolgens het Tevredenheidsgarantieformulier invullen. Wanneer deze is ingevuld ontvangt u daarvan een bevestiging per e-mail.
Voldoet u aan de voorwaarden zoals vermeld, dan krijgt u uw abonnementsgeld terug. 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.