Vraag

inlog problemen

  • 6 November 2017
  • 6 reacties
  • 359 keer bekeken

ik heb net een account aangemaakt voor de cloud self service
wachtwoord aangemaakt gebruikersnaam .
en dan inloggen gaat niet
nu wordt ik zelfs geblokkeerd
hoe nu

6 reacties

Reputatie 7
ik heb net een account aangemaakt voor de cloud self service
wachtwoord aangemaakt gebruikersnaam .
en dan inloggen gaat niet
nu wordt ik zelfs geblokkeerd
hoe nu

Hallo @peter0108,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Vervelend dat het aanmaken van en inloggen met je nieuwe account niet is gelukt. Wat bedoel je precies met geblokkeerd, hoevaak heb je geprobeerd in te loggen?

Kun je wellicht een schermafdruk maken van de melding? Let wel even op, dat je geen privacy gevoelige gegevens laat zien

Fijne avond! 😎
schermafdruk is niet mogelijk
maar ik maak keer op keer een nieuw wachtwoord aan maar kan gewoon niet inloggen.
zegt continue dat mijn gegevens niet kloppen
Reputatie 6
Badge +5
Hi @peter0108,

Ontvangt u wel een e-mail via de knop 'wachtwoord vergeten'?🙂

Ik was de wachtwoorden van 2 mail adressen kwijt. Via de selfservice cloud de wachtwoorden aangepast. Maar nu heb ik op een mailbox geen toegang meer en krijg ik steeds de melding dat het wachtwoord niet klopt. 
 

 

Ik was de wachtwoorden van 2 mail adressen kwijt. Via de selfservice cloud de wachtwoorden aangepast. Maar nu heb ik op een mailbox geen toegang meer en krijg ik steeds de melding dat het wachtwoord niet klopt. 
 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Rene Sulmann , 

Excuses voor de late reactie!
Lindsay is inmiddels al enige tijd niet meer werkzaam bij Webcare en zij heeft de notificatie van uw berichten ontvangen. Vandaar dat het wat langer duurde voordat wij uw reacties zagen. 

Als ik het goed begrijp kunt u na het wijzigen van de wachtwoorden via de Zelfservice Cloud omgeving niet meer inloggen op één van de mailadressen, toch? Wilt u mij een privébericht sturen met daarin het klantnummer van dit abonnement, de bedrijfsnaam en het mailadres waar u niet op in kan loggen?

Reageer