Ik host namens ons bedrijf een (kleine) website bij KPN. Sinds de nieuwe omgeving kon er opeens geen verbinding meer gemaakt worden met de database. Reden? Serveradressen waren omgezet in mijn files waarmee ik de verbinding opzet, maar ze waren verkeerd veranderd. Ten eerste: Ik wil niet dat KPN in mijn files rommelt. Ten tweede: Er staat informatie waarvan ik niet wil dat iemand ze ziet. Ten derde: Als je dan in mijn files rommelt, doe het dan goed.
Het echte probleem, wat de reden is dat ik dit post, is wat er daarna gebeurde. Ik kon niet meer inloggen in de oude omgeving en ik wist niets van de switch af omdat ikzelf die mails niet binnenkrijg. Hoe dan ook, ik opende de chat en hoorde dus van een medewerker van KPN dat er een nieuwe omgeving was, bladiebla, en dat ik een nieuw wachtwoord en een nieuwe inlognaam had. Vervolgens vraagt hij: Wat is je domeinnaam? Ik antwoord: www.
Daarnaast kregen we eerst een email over het feit dat de nieuwe omgeving er aan kwam. Daarna kwam de daadwerkelijke switch. Toen waren er dus nieuwe instellingen nodig waren die we nog niet wisten. Die zijn namelijk over de mail verzonden NA de switch. Even serieus, KPN, alles omtrent deze bull**bleep** slaat he le maal nergens op.
Koen
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel