Vraag

Kan mijn wachtwoord van KPN Cloud niet herstellen

  • 10 december 2019
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Beste,

Ik probeer mijn wachtwoord voor KPN Cloud te herstellen maar bij het indienen van een nieuw wachtwoord ververst de pagina alleen maar en hersteld ie het wachtwoord niet. Nieuwe aanvragen gedaan maar zelfde probleem. Kan dus nog steeds niet inloggen. 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Goedendag @KBadviesBV , welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Wat lastig dat het niet lukt om de wachtwoord reset procedure uit te voeren. Ik kijk graag voor u wat er aan de hand is.

Klopt het dat u wel gebruik maakt van de link naar: het Cloud Beheer Portaal? Mocht de wachtwoord reset uitgevoerd worden wordt de reset mail naar een ander mailadres gestuurd dan welke u in uw forum account hebt ingevuld. Bent u hiervan op de hoogte dat dit naar een ander mailadres zal gaan?

Ja klopt, de mail gaat naar een ander email adres maar dat is geen probleem, daar heb ik ook de beschikking over.

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb zojuist nogmaals de resetmail nogmaals verzonden. Heeft u deze ook ontvangen?

Ja, ik heb de mail ontvangen en dit keer kon ik wel een nieuw wachtwoord aanmaken! Top, bedankt!

Reputatie 2
Badge +2

Graag gedaan! :slight_smile:

Reageer