KLACHT- licentiesleutel en contactformulier Parallel Presence Builder

  • 15 February 2017
  • 11 reacties
  • 312 keer bekeken

Ik heb al drie dagen gewacht en de melding dat mijn licentiesleutel is verlopen staat er nog steeds. Ik ben het zat, ik moet mijn content NU updaten!! Op mijn vraag hoe het kan dat alle berichten die worden verstuurd via de contactformulier op mijn site in de spambox terecht komen heb ik ook nooit antwoord op gehad. Deze vraag heb ik ook een aantal weken gesteld.

Ik ben zeer ontevreden over hoe het gaat en heb inmiddels een klacht laten aanmaken. De telefonische servicedesk is slecht te bereiken en heeft zelfs in mijn oor opgehangen.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag shefmusic,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum. De storing die u noemt is ons helaas bekend 😞 Wij vinden het ook heel vervelend, maar ik kan me voorstellen dat bij u het geduld helemaal op is.

De leverancier is hard aan het werk om het op te lossen, maar kan ons tot op heden inderdaad nog geen eindtijd melden. Wij blijven iedere nieuwe melding doorgeven en zullen eventuele updates uiteraard blijven doorgeven.

Ik zie dat er inderdaad een klacht voor u is aangemaakt, die is aangeboden aan de klachtenbehandeling. Binnen 8 werkdagen (vanaf vandaag) wordt er contact met u opgenomen betreft een passende compensatie. Ik hoop u spoedig te kunnen melden dat de storing is opgelost en dat u er netjes uit komt met de klachtenbehandelaar.
Ik heb hetzelfde probleem met presence builder. Ik hang nu al een kwartier in de wachtrij bij de helpdesk!! Is het probleem bij jou inmiddels opgelost? Groet, Rudi
Reputatie 6
Badge +5
Beste Rudi,

Het probleem is tot op heden nog niet opgelost! Ik heb even gereageerd in het topic dat u eerder hebt gestart.
Goedemorgen Linsay,

Bedankt voor je reactie. De domeinnaam is www.fiorerosa.nl

Groet, Rudi
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt Rudi voor het doorgeven van de domeinnaam!

Ik heb u meteen toegevoegd aan het ticket en hoop snel meer nieuws te hebben. Houd het Forum in de gaten voor updates.
Ik heb ook een klacht aangemaakt en ingediend vanwege dit probleem. Hier heb ik verder geen terugkoppeling op gekregen van KPN...
Reputatie 7
Badge +11
Beste volgers van dit topic,
Er is een centraal topic geopend waar we de voortgang zoveel mogelijk rapporteren!
Lindsay,

Onze website www.fiorerosa.nl kan ik weer publiceren.

Wel jammer dat dit een week heeft geduurd. We zijn bezig met een promotie-actie van workshops in maart 2017. Door deze storing missen we veel klanten. Hoe gaat KPN dit compenseren?

Ik hoor graag een oplossing!!
Reputatie 7
Badge +11
Beste @Rudi, ik heb u een privébericht gestuurd. Ik help u graag om een klacht in te dienen.
Hoi Rudi,

Ik begrijp je. @Tim: ik ben ook erg benieuwd naar de compensatie en verdere afwikkeling van mijn klacht. Ik heb namelijk op een vraag die ik aan het cloud team heb gesteld nog steeds geen antwoord. Het betreft de vraag hoe het kan dat alle berichten die in het contactformulier worden verstuurd in de spambox terecht komen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Sherfaraz,

Ik heb de klachtbehandelaar een bericht gestuurd dat de klacht afgehandeld kan worden gezien het probleem is opgelost. U krijgt van ons bericht!

Reageer