Beantwoord

KPN Site en Mail verwijderen

  • 5 March 2016
  • 5 reacties
  • 314 keer bekeken

Wij hebben ooit een Planet Site en Mail gehad bij Planet internet. Dit is overgegaan naar KPN. Bij KPN wordt ik doorverwezen naar KPN Zakelijk.

De site is al jaren geleden verhuisd en het eigen Site en Mail abonnement is opgezegd.

Echter de site staat nog altijd online, en, vervelender, wordt nog steeds gevonden door zoekmachines. De gegevens die er op staan kloppen niet meer, en bovendien staan er gegevens op die wij niet meer op internet hebben willen.

Nu ben ik inmiddels al meer dan een jaar bezig deze gegevens gewist te krijgen, maar ik krijg geen enkele reactie en/of medewerking. Is er een mogelijkheid dat de site verwijderd wordt? Het gaat om hetvolgende domein: http://home.kpn.nl/wil.kraster1/

Zoals gezegd, het abonnement is er niet meer, ik kan er dus niet meer bij, of zou niet weten hoe dat zou moeten. Ik wil gewoon dat deze site compleet gewist wordt en het domein opgeheven wordt, dat zou toch al lang gebeurd moeten zijn bij opzeggen van het abonnement.
icon

Beste antwoord door Tim 29 March 2016, 13:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @arnhem-e, welkom op het zakelijke forum van KPN! :D

De website ruimte is onderdeel van uw Alles-in-1 abonnement. Het betreft hier de optie "Homepage". U kunt deze deactiveren in MijnKPN. Het is voor mij als medewerker niet mogelijk om aanpassingen in uw MijnKPN account te realiseren. Zodoende wil ik u vragen om dit zelf uit te voeren. Het Eigen Site & Mail abonnement heeft alleen de domeinnaam (& e-mailaliassen) geleverd.

Laat u weten of het is gelukt?
Helaas, maar dit is niet opgelost.

Op de een of andere manier is de site waarover ik sprak verhuisd naar het account van iemand anders. Uiteindelijk heb ik nu toegang tot dat mijn.kpn account, maar daar is dus helemaal niets te vinden over homepage opties.

Waarom werkt er bij KPN nooit eens iets gewoon zoals men zelf zegt dat het werkt??? En waarom is de site die wij verhuisd hebben niet verwijderd, maar verhuisd naar dat andere account???
Reputatie 7
Badge +11
Beste @arnhem-e, vervelend dat het niet lukt. Ik kijk graag op het account waarom de instellingen voor Homepage niet in MijnKPN staan. U ontvangt van mij een privébericht, ik zie graag uw reactie.
Reputatie 7
Badge +11
Beste @arnhem-e, u heeft gelijk! In MijnKPN is de koppeling naar homepage verdwenen. Dit heeft inderdaad te maken met de verhuizing / migratie van uw account. :(

U kunt onderstaande instructies volgen om bij de instellingen te komen. Op het 2e schermvoorbeeld moet de knop "activeren" bij u als "deactiveren" of "verwijderen" weergegeven worden. Hiermee kunt u de homepage uitschakelen. Kunt u laten weten of het hier wel mee is gelukt?

Hoe kan ik een Homepage activeren?

Voordat u een persoonlijke homepage kunt publiceren, zal de homepage eerst geactiveerd moeten worden:

  1. Open uw browser
  2. Ga naar cscmail.kpnmail.nl
  3. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw eerste e-mailaccount
  4. Klik op [Eigen Homepage]  image
  5. Klik op de knop [Activeren]  image
Reputatie 7
Badge +11
Bedankt voor uw privébericht, @arnhem-e.

Super dat het is gelukt om de homepage te deactiveren! :D

Reageer