Vraag

KPN1

  • 23 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 1086 keer bekeken

KPN1 lijkt niet te willen leveren?? Iemand dezelfde ervaring? Op 5/7 contact met Erika van KPN werd een ticket aangemaakt en er zou een afspraak komen met een adviseur... 26/7 contact met Stephan van KPN, werd direct doorgegeven en opgepakt, helaas weer geen enkel contact. 8/8 e-mail formulier ingevuld waardoor je binnen twee dagen gebeld moet worden door een adviseur, helaas helaas nu 23 augustus nog steeds geen enkele reactie. En dat terwijl ik al tientallen jaren alles zakelijk en prive van KPN heb... Niet erg zuinig op trouwe klanten dus.. ben benieuwd

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Frank, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Als trouwe KPN klant en überhaupt als KPN klant mag je wel beter verwachten dan beschreven. Ik ga graag direct voor je aan de slag en zorg dat je z.s.m. gebeld wordt door een top adviseur. Heb je voor mij in een privébericht de postcode, huisnummer en bedrijfsnaam?
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor je gegevens. :-)

Ik heb direct mijn lieftallige collega gevraagd jou te bellen. Laat het weten als je gebeld bent!
Hoi Mohammad, Ik ben zojuist gebeld door Brahim en heb met hem een afspraak op dinsdag 29-9 dus dat is lekker vlot opgepakt. Dank je wel. Hartelijke groet,

Frank Brugman
Brugman en van der Zijden
Reputatie 5
Badge +5
Tot je dienst Frank! Goed om te horen dat het opgepakt is. Mocht je mij weer nodig hebben, weet je me te vinden. Ik heb i.v.m. privacy je telefoonnummer verwijderd in bovenstaande bericht.

Reageer