Vraag

Mail

  • 27 November 2015
  • 2 reacties
  • 286 keer bekeken

Badge
Beste,

Ik gebruik sinds jaar en dag Eigen Site en Mail (naast een KPN mail account) en betaal daar ook iedere maand voor en sinds een dag komen emails die naar mijn eigen mail adres gaan niet meer aan. Hoe kan dit en hoe kan dit zo spoedig mogelijk doorgezet worden (zeer belangrijk)?

Groeten,

Danny

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo D. van der Ster,

Welkom bij de Zakelijke Community van KPN. :D

Vervelend dat uw e-mail niet meer werkt! :S

Ik wil graag voor u kijken wat er precies aan de hand is. Kunt u mij hiervoor in een privébericht het betreffende e-mailadres sturen? Ik zal u een privébericht sturen zodat u daar eenvoudig op kunt reageren. Als ik vanmiddag reactie van u ontvang moet het vast wel lukken om een spoedig een oplossing te vinden.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Danny,

Wij krijgen momenteel veel berichten binnen over een storing met forwarding naar iCloud accounts. Dit is duidelijk een probleem aan onze kant en wordt inmiddels onderzocht. Ook ga ik doorgeven dat u problemen ondervind. Tot er een oplossing is gevonden kan ik u enkel adviseren om tijdelijk een andere forward te gebruiken maar ook dat kan soms problemen geven. Als u een copy-foward aanzet dan kunt u in ieder geval de e-mailberichten via de KPN webmail bekijken.

Onze excuses voor het ongemak.

Reageer