Beantwoord

nieuw klant fout in mij Gegevens

  • 17 May 2016
  • 7 reacties
  • 228 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
ik ben een nieuwe klant

ik heb office 365 via kpn aangevraacht

bij de bestelling kon ik echt bij me voorletters maar 3 invoeren echter heb ik 4 voorletters

hoe kan ik dat aanpassen ?

met vriendelijke groed Francois
icon

Beste antwoord door Tim 23 May 2016, 12:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hoi Francois, nieuwe klant? Nee, wij kennen u veel langer! U bent al een actief lid van het consumenten forum :D

Oké, nieuwe klant van KPN Cloud dan! Leuk om u hier te zien. ;)

Om eerlijk te zijn heb ik (nog) geen direct antwoord op uw vraag. Het probleem dat er maar 3 voorletters kunnen worden ingevuld is niet bij mij bekend. Ik heb zojuist zelf gekeken en het klopt wat u zegt, ik kan ook maar 3 voorletters invullen.

Dit ga ik verder uitzoeken en kom er zo snel mogelijk op terug!
Reputatie 2
Badge +1
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/nieuw-klant-fout-in-mij-Gegevens/m-p/7952#M329Hoi Francois, nieuwe klant? Nee, wij kennen u veel langer! U bent al een actief lid van het consumenten forum 

Oké, nieuwe klant van KPN Cloud dan! Leuk om u hier te zien. 

Om eerlijk te zijn heb ik (nog) geen direct antwoord op uw vraag. Het probleem dat er maar 3 voorletters kunnen worden ingevuld is niet bij mij bekend. Ik heb zojuist zelf gekeken en het klopt wat u zegt, ik kan ook maar 3 voorletters invullen.

Dit ga ik verder uitzoeken en kom er zo snel mogelijk op terug!

 Oké je hebt gelijk jullie kennen mij al langer 

maar voor KPN cloud ben ik nieuw 

mij hoor het van u als het opgelost is en hoe ik het kan oplossen
Reputatie 7
Badge +11
Hi Francois,

Het signaal is doorgezet binnen de organisatie, waarvoor nogmaals dank! De verantwoordelijke afdeling heeft bevestigt ermee bezig te zijn.

Uw account heb ik met behulp van uw e-mailadres opgezocht. Nu ben ik tot de ontdekking gekomen dat bij u maar één voorletter geregistreerd is gekomen in het achterliggende systeem. Op uw te ontvangen factuur ziet u daardoor vermoedelijk één voorletter staan.

Mijn vraag: heeft u bij het bestellen 3 voorletters ingevuld of heeft u uiteindelijk één voorletter gebruikt?
Reputatie 2
Badge +1
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/nieuw-klant-fout-in-mij-Gegevens/m-p/7960#M331Hi Francois,

Het signaal is doorgezet binnen de organisatie, waarvoor nogmaals dank! De verantwoordelijke afdeling heeft bevestigt ermee bezig te zijn.

Uw account heb ik met behulp van uw e-mailadres opgezocht. Nu ben ik tot de ontdekking gekomen dat bij u maar één voorletter geregistreerd is gekomen in het achterliggende systeem. Op uw te ontvangen factuur ziet u daardoor vermoedelijk één voorletter staan.

Mijn vraag: heeft u bij het bestellen 3 voorletters ingevuld of heeft u uiteindelijk één voorletter gebruikt?

 het klopt dat ik 1 leter heb ingevult

invebant dat de eerste drie voorletetters het zelfde zijn als me vader

dus dat is de rede dat ik uitijndelijk maar 1 voorleter heb ingevuld van de 4
Reputatie 7
Badge +11
Gelukkig maar! Ik schrok al omdat uw andere voorletters nergens terug te vinden zijn :D

Graag wijzig ik uw voorletters in het systeem, zodat uw gegevens goed staan. Onze afdeling van innovatie is bezig om meer voorletters toe te staan tijdens het bestellen. Komt in orde ;)
Reputatie 2
Badge +1
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/nieuw-klant-fout-in-mij-Gegevens/m-p/7976#M333Gelukkig maar! Ik schrok al omdat uw andere voorletters nergens terug te vinden zijn 

Graag wijzig ik uw voorletters in het systeem, zodat uw gegevens goed staan. Onze afdeling van innovatie is bezig om meer voorletters toe te staan tijdens het bestellen. Komt in orde 

 
  •  ik heb een privebericht gesteurt met me voorletters
  • Reputatie 7
    Badge +11
    Dag Francois,

    Ik heb overal in de systemen uw voorletters aangevuld. Over enkele dagen is de wijziging overal van kracht. Let dus op dat u op het moment nog communicatie kunt ontvangen met de oude situatie. Bedankt voor het melden van dit probleem! :D

    Reageer