Beantwoord

Ondersteuning telefonische klantenservice

  • 16 March 2016
  • 1 reactie
  • 239 keer bekeken

Sta nu twee en een half uur in de wacht voor technische cloud ondersteuning. Is dit de opvatting van KPN over klantvriendelijkheid? 
icon

Beste antwoord door Tim 17 March 2016, 11:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste @BenjK, welkom bij de zakelijke community van KPN!

De reden van uw aanmelding is minder leuk te noemen. Wat een uiterst vervelende ervaring moet het zijn geweest om zo lang te wachten! :@

De cloud specialisten zijn tot 18.00 uur bereikbaar, daarna worden de gesprekken beantwoord door onze collega's die de avond en nachtdiensten draaien. Het lijkt erop dat hier iets verkeerd is gegaan, alsof uw gesprek nooit doorgezet is gekomen naar de andere afdeling. :(

Mijn excuses voor het ongemak! Ik heb uw signaal doorgezet naar de betreffende afdeling zodat men kan kijken wat er mis is gegaan.

Heeft u uiteindelijk nog wel een medewerker gesproken? U kunt ook terecht op ons forum met uw cloud vraag. :D

Reageer