Beantwoord

Opslag Online data kwijt

  • 1 January 2016
  • 17 reacties
  • 446 keer bekeken

Goedemorgen, gisteren wilde ik alles over zetten vanuit de cloud. Blijkt dat KPN alles om 9.00 's morgens heeft 'vernietigd'. Nu ben ik dus alles kwijt. Al mijn mappen op de computer zijn leeg. Wat kan ik hier aan doen? Bij kpn is niemand bereikbaar voor een antwoord!
icon

Beste antwoord door Tim 12 January 2016, 10:12

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Heel erg fijn om te horen, Remco! Geweldig!

Bedankt voor uw terugkoppeling. 😃
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Opslag-Online-data-kwijt/m-p/6231#M987Beste  , ik heb nog niet van u vernomen of het gelukt is met de data. Kan ik er vanuit gaan dat het allemaal gelukt is?

Ik hoor graag van u!

 Beste Tim,

Sorry voor mijn late reactie.

Ik wil jou op de eerste plaats heel erg bedanken voor al je moeite en tijd die je hier in hebt gestopt. Fantastisch!

Ik heb gewoon alles terug!

Ook wil ik Dennis bedanken voor al zijn moeite. Klasse.

Jullie zijn twee toppers! Jullie hebben iemand heel blij gemaakt.

Goed weekend heren!
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Opslag-Online-data-kwijt/td-p/6009/page/2#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank, ik heb nog niet van u vernomen of het gelukt is met de data. Kan ik er vanuit gaan dat het allemaal gelukt is?

Ik hoor graag van u!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Remco,

Inmiddels hebben we in privéberichten de conversatie voortgezet. We hebben bij de partij, die verantwoordelijk is voor het schonen van de data voor Opslag Online, het probleem neergelegd en gevraagd of het betreffende account nog te herstellen was. Er is data voor u hersteld en ik hoop van harte dat alle belangrijke data terecht is. Ik hoor graag of u tevreden bent met het resultaat en de service. :D
Reputatie 7
Badge +11
Beste Remco,

Ik kan geen contactgegevens verstrekken van deze afdeling. Dankzij uw e-mailadres heb ik uw oude account kunnen vinden. Mijn collega die hier vervolgens over gaat is het niet gelukt om uw Opslag Online gebruikersnaam te achterhalen. Kunt u deze in een privébericht naar mij sturen? Dan kunnen we de leverancier van alle benodigde informatie voorzien. Ik hoor graag van u.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Opslag-Online-data-kwijt/m-p/6039#M931Beste Remco,

De vraag is voor u uitgezet bij de leverancier en oplospartijen. Op dit moment kan ik er nog weinig over zeggen.

Ik hoop u snel meer duidelijkheid te kunnen geven. Ondertussen is het raadzaam om te kijken of u de bestanden kunt herstellen op de computer.

 Beste Tim,

Heb jij een naam van het bedrijf en een telefoonnummer van een desbetreffende persoon die hier overgaat?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Remco,

De vraag is voor u uitgezet bij de leverancier en oplospartijen. Op dit moment kan ik er nog weinig over zeggen.

Ik hoop u snel meer duidelijkheid te kunnen geven. Ondertussen is het raadzaam om te kijken of u de bestanden kunt herstellen op de computer.
Beste Tim,

dank voor je tijd.

Is er via KPN geen mogelijheid om het terug te halen?

Er staat nm heel veel info van mijn bedrijf in, ik heb echt een giga probleem.

En het is natuurlijk mijn fout, ik had het veel eerder moeten doen, maar het moet toch ergens op een server staan ofzo. KPN kan toch niet zomaar alles vernietigen?

Remco
Reputatie 7
Badge +11
Zeker een goede aanrader van Berend! Toevallig heb ik persoonlijk goede ervaringen met de software van EaseUS.
Reputatie 7
Beste Remco,

Probeer eens met deze (TRIAL) EaseUS Data Recovery Wizard Pro 9.9 te zoeken naar de files op je HDD/SSD, beschikbaar voor zowel Windows als voor Mac OS X.

Scroll even helemaal naar onder op deze pagina, daar staan de links voor het downloaden van de probeerversie van Pro 9.9

Succes!!! 
Beste Tim, dank je wel voor je snelle reactie en actie.

Ik hoop dat er nog wat aan te doen is.

Ik hoor het van je.

Mvg,

Remco smit
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Opslag-Online-data-kwijt/td-p/6009#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

Wat een drama, ik kan mij goed voorstellen dat dit een groot probleem voor u is. :S

Ik heb uw privébericht ontvangen en een reactie gestuurd. Ik heb de technische dienst aan het werk gezet om voor u te kijken of de data terug te halen valt. Zodra ik een terugkoppeling ontvang dan breng ik u op de hoogte.

Zijn de bestanden ook lokaal opgeslagen geweest? Mijn advies om tevens te proberen deze op uw harde schijf te herstellen!
Reputatie 7
Beste Remco,

Dat is niet zo best, wellicht dat 
  •  (support KPN Cloud) nog iets voor je kan betekenen. Duimen dan maar!
  • Ik had veel  info van mijn bedrijf erin staan. Ik dacht echt door alle drukte en 100 andere smoezen dat ik alles nog kon overzetten op 31 december. Niet dus..... 
    Reputatie 7
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1522 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Cloud/m-p/6014#M913Dank je wel voor de moeite. Ik ben veel te laks geweest, maar kan me niet voorstellen dat alles voorgoed weg is.

     Hallo Remco,

    Welke data had je dan ALLEEN in Opslag Online en niet lokaal op je computer of in een back-up?
    Dank je wel voor de moeite. Ik ben veel te laks geweest, maar kan me niet voorstellen dat alles voorgoed weg is.
    Reputatie 7
    Beste 
  • ,

    Dat is geen goed begin van 2016 voor jou. :S

    Als je Opslag Online bedoelt: er zijn vanaf 24 september 2015 diverse mails verstuurd:

    https://

    Omdat KPN het stopzetten van deze dienst toch nog een maandje heeft uitgesteld, is er op 10-12-2015 nog een mail verzonden, de allerlaatste WAARSCHUWING is per mail op 30-12-2015 verzonden:

    https://

    Wellicht dat je via support nog iets kunt 'regelen'.

    Succes!
  • Reageer