Beantwoord

Opzeggen clouddienst eigen site en mail

  • 29 April 2015
  • 2 reacties
  • 592 keer bekeken

Ik ben op zoek naar iemand van kpn die mij kan helpen.

Enige tijd geleden heb ik via de telefonische hulpdienst mijn eigen site en mail contact op willen zeggen. Een vriendelijke medewerker (via Kpn-particulier) zou mij hier telefonisch mee helpen.

Mijn vraag was om de dienst te beeindigen zodat ik met het token wat ik zou ontvangen bij mijn nieuwe hoster het pakket kon valideren. Helaas bleek hier iets mis te gaan waarbij het eigen site en mail panel er geheel uit lag en ik dus ook niet meer via de dashboard dit kon inzien. Maar nog veel erger, ik ontving ook geen mail meer. Het token ontving ik ook niet. 

Na KPN wederom te bellen, en na ongeveer een uur (van-het-kastje-naar-de-muur) heen en weer gezet te zijn tussen medewerkers van zowel particulier als zakelijk kwam men er toch achter dat men dit telefonisch niet kon oplossen. Ik kreeg de instructie om dit alles via het contactformulier (of de chat) te regelen op de website van de zakelijke kant van kpn.

Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb tot 2-maal toe het formulier ingevuld. Ik ontving geen kopie van het bericht (alhoewel ik dit wel had aangevinkt) en ook ontving ik geen reactie. na 2 dagen nog maar weer gebeld. Ik kreeg weer een alleraardigst telefonisch medewerker aan de lijn (want dat mag wel gezegd worden, iedereen die ik gesproken heb, is zeer vriendelijk geweest en begripvol). Maar goed, ik ontving van hem de melding dat hij zou regelen dat ik een token zou ontvangen voor het vrijgeven van de domein en men zou het eigen-site-en-mail onderdeel geheel uitschakelen. Het token ontving ik, en met succes kon ik eindelijk na een week uit de lucht te zijn geweest weer mailen en mijn website bereiken.

Nu ontving ik vorige maand een factuur voor het eigen-site-en-mail verhaal. Wederom heb ik gebeld en mij werd verteld dat het soms voorkomt dat dit nog een maandje doorloopt, ik hoefde mij er geen zorgen over te maken, gewoon de €5,00 te betalen en ik zou geen nieuwe factuur ontvangen. Helaas ontving ik voor de periode 01 mei t/m 31 mei gewoon weer een factuur. 

Ik wil vragen om alstublieft er voor te zorgen dat de eigen-site-en-mail koppeling op het account wordt afgesloten en ik hier niet nogmaals achteraan hoef te bellen, te mailen of te chatten met een medewerker (dat chatten met een medewerker komt overigens telkens via de telefonische dienst terug, maar is eigenlijk best wel vaak niet beschikbaar) 

Het domein waarop het toentertijd gekoppeld was is: www.sanderspijker.com (het klopt dus dat deze nu niet meer actief is, want het token ontving ik netjes van jullie, duurde wel even, maar toch, ik heb het ontvangen) 

In afwachting van uw reactie verblijf ik,

Met hartelijke groeten,

Sander Spijker
icon

Beste antwoord door Tim 30 April 2015, 14:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Sander,

Het is erg vernederend om uw bericht te lezen. Ik kan mij goed voorstellen dat dit hele traject ontzettend veel frustratie met zich mee heeft gebracht. Al helemaal nu het allemaal nog niet afgehandeld lijkt te zijn! Mijn excuses voor de manier waarop dit is gegaan.

Ik wil u natuurlijk graag helpen om het abonnement te beëindigen. Sterker nog, ik wil u de onterechte abonnementskosten uiteraard gaan vergoeden. Zou u daarvoor in een privébericht uw postcode en huisnummer willen sturen?

Ik heb een opdracht voor u verstuurd voor het beëindigen van het abonnement, ik verwacht hier morgen of overmorgen een terugkoppeling op te ontvangen. Wanneer ik een bevestiging heb ontvangen, breng ik u op de hoogte!

Mocht u aanvullende vragen hebben, verneem ik deze graag.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Sander,

Ik heb terugkoppeling ontvangen, het abonnement is nu definitief beëindigd! Nogmaals mijn excuses dat dit zo lang heeft geduurd.

Zou u mij nog een bericht willen sturen zodat ik de vergoeding voor u in orde kan maken?

Reageer