Beantwoord

Opzeggen clouddienst eigen site en mail

  • 4 September 2015
  • 3 reacties
  • 317 keer bekeken

Beste KPN,

Ik probeer al sinds november 2014 mijn eigen site en mail op te heffen.

Heb een online formulier ingevuld maar daarop geen reactie ontvangen.

Heb daarna ook paar keer gebeld en werd mij toegezegd dat de dienst gestopt zou worden maar niks gebeurd.

Alleen reactie ontvangen dat mijn internetsnelheid zou worden aangepast ?!?

Nu maar via deze weg proberen...

Ben inmiddels € 50,00 verder

Kan iemand mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door Tim 7 September 2015, 11:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste R. van Gils,

Ik heb voor u een eenmalige vergoeding op de volgende internet factuur gezet.

Graag gedaan, ik hoop dat ik u naar tevredenheid heb geholpen! :D
Beste Tim,

Dank voor de snelle reactie en oplossing.

Het formulier is door KPN ontvangen op Vrijdag 14 november 2014 om 16:55.

Ik kan de gehele mail doorsturen als ik een mailadres heb.

Met vriendelijke groet,

R van Gils.
Reputatie 7
Badge +11
Beste R. van Gils,

Welkom bij de zakelijke community van KPN :D

Het is uiteraard niet goed om te lezen dat u zonder resultaat uw abonnement heeft proberen te beëindigen. Ik heb uw privébericht tevens ontvangen. Bedankt voor het meesturen van uw gegevens, hierdoor heb ik meteen uw Eigen Site & Mail abonnement kunnen opzoeken. Het abonnement heb ik per direct voor u beëindigd. U ontvangt een slotfactuur met daarop een terugbetaling van de vooruitbetaalde abonnementskosten van vandaag tot 24 september 2015.

In het systeem heb ik geen aantekening kunnen vinden van het online formulier of de telefoongesprekken. Ik hoor graag van u wanneer het formulier is verstuurd, dan kan ik voor u een vergoeding regelen.

Als u aanvullende vragen heeft, lees ik deze graag.

Reageer