Beantwoord

Opzeggen eigen site en mail

  • 30 April 2015
  • 4 reacties
  • 666 keer bekeken

We proberen vanaf november 2014 het zakelijke abonnement voor eigen site en mail op te zeggen. We hebben al van diverse KPN-medewerkers advies gekregen hoe we dit kunnen realiseren. Tot nog toe zonder resultaat.

Vandaag, 30 april 2015, is er weer abonnementsgeld afgeschreven. We hebben voor de zoveelste keer gebeld met KPN zakelijk, wanneer dit nu eindelijk stopt ... De mevrouw deelde ons mee dat facturen die met kenmerk 125 beginnen alleen via de chat konden worden opgezegd. Dit is overigens de eerste keer dat iemand ons dit vertelt.

Kan iemand ons helpen???

Ik las een bericht van Sander Spijker (ook over het opzeggen van eigen site en mail) die soortgelijke problemen heeft ondervonden.
icon

Beste antwoord door Tim 1 May 2015, 14:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste TonE,

Ik kan en wil u graag helpen!

De problemen met Eigen Site & Mail zijn erg vervelend. Via de chat en het online contactformulier is het mogelijk om in contact te komen met de verantwoordelijke afdeling van Software Online / KPN Cloud. Deze kunnen opdrachten verwerken om wijzigingen

Zou u mij de betreffende domeinnaam in een privébericht willen sturen? Voor de compleetheid ontvang ik graag een factuurnummer indien u deze heeft.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Ton,

Bedankt voor uw privébericht, ik heb het abonnement gevonden en per direct laten beëindigen.

Ik zie tevens dat u in november al contact heeft gehad om het abonnement op te zeggen. Daarom heb ik u 6 keer 5,00 euro per maand vergoed. Op uw volgende Alles-in-1 factuur ontvangt u een eenmalige korting van 30,00 euro.

Hopelijk heb ik hiermee de schade kunnen herstellen. Mijn excuses voor het ongemak!
Hartelijk dank Tim.
Reputatie 7
Badge +11
Graag gedaan, Ton!

Reageer