Beantwoord

Opzeggen eigen site en mail

  • 24 November 2015
  • 8 reacties
  • 414 keer bekeken

Goedemiddag,

Vorige week geprobeerd om eigen site en mail op te zeggen, maar 40 minuten aan de lijn geweest, maar zonder resultaat. Kastje naar de muur.

-Eerst chat op KPN/cloud  deze verwees me door om te bellen

-Iemand aan de lijn. Oud product ik ga u doorverbinden met iemand die u kan helpen

-Na 10 minuten in de wacht, kwam ik weer bij het begin.

-Nieuw persoon aan de lijn. verhaal gedaan. U moet bij zakelijk zijn.

-Doorverbonden naar zakelijk, verkeerde afdeling

-Doorverboneen naar zakelijk cloud producten

-U moet het contact formulier invullen op de site.

https:///t5/Cloud-productinformatie/Eigen-Site-amp-Mail-Veelgestelde-Vragen-F-A-Q/td-p/2674

Kan iemand zonder moeite het abbonement opzeggen?
icon

Beste antwoord door Tim 26 November 2015, 14:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste nico84,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u niet goed geholpen kon worden aan de telefoon. Dat moet absoluut beter, ik geef hierover een signaal door in de organisatie. Graag wil ik u helpen om het abonnement op te zeggen.

Hiervoor heb ik enkele gegevens van u nodig, ook wil ik verifiëren of u de contractant bent. Ik stuur u een privébericht toe, graag ontvang ik van u een reactie met daarin; uw volledige naam, adresgegevens, e-mailadres, betreffende domeinnaam of factuurnummer en uw rekeningnummer. Als uw gegevens overeen komen kan ik het abonnement voor u stop zetten.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Nico,

Bedankt voor uw privébericht. Ik heb uw account per direct beëindigd! Wegens het ongemak ontvangt u de laatste factuurbedrag terug.

Als het goed is heeft u een bevestiging per e-mail ontvangen.
Dag Tim,

Ik heb dezelfde ervaring met de Cloud service. Ik kan niet meer in mijn cloud omgeving. Iedere mij bekende gebrukersnaam en wachtwoord wordt geweigerd. Na een 38 minuten in de wachtstand krijg ik drie keer een verschillende medewerker die het probleem niet kent, na doorverbinden na de vierde medewerker wordt de verbinding verbroken.

Ik heb het geprobeerd via het formulier klanttevredenheid maar ook daarop geen reactie. Ook een brief aan KPN Nederland in den Haag levert geen reactie op.

En ik wil alleen maar mijn domeinnaam terug die ik tot mijn spijt heb gekocht bij KPN Cloud.

Wat is nu wel de goede ingang bij KPN Cloud?
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1576 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/Opzeggen-eigen-site-en-mail/m-p/6303#M248

Dag Tim,

Ik heb dezelfde ervaring met de Cloud service. Ik kan niet meer in mijn cloud omgeving. Iedere mij bekende gebrukersnaam en wachtwoord wordt geweigerd. Na een 38 minuten in de wachtstand krijg ik drie keer een verschillende medewerker die het probleem niet kent, na doorverbinden na de vierde medewerker wordt de verbinding verbroken.

Ik heb het geprobeerd via het formulier klanttevredenheid maar ook daarop geen reactie. Ook een brief aan KPN Nederland in den Haag levert geen reactie op.

En ik wil alleen maar mijn domeinnaam terug die ik tot mijn spijt heb gekocht bij KPN Cloud.

Wat is nu wel de goede ingang bij KPN Cloud?

 

Beste Fretje,

Wat een nare ervaring heeft u gehad met onze Cloud Service. Dan probeert u in te loggen in uw Cloudomgeving, lukt dat niet met de bij u bekende inloggegevens. En als u daar dan over belt staat u heel lang in de wacht en als u dan iemand aan de lijn krijgt, wordt u doorverbonden zonder dat het probleem wordt verholpen. Ik wil u hier graag bij helpen! Kunt u mij in een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/1575 uw postcode, huisnummer, de naam van de contracthouder, het betreffende domeinnaam en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het bankrekening sturen? Dan ga ik voor u aan de slag!

Met vriendelijke groet,

Ron
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1575 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/Opzeggen-eigen-site-en-mail/m-p/6322#M249https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1576 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/Opzeggen-eigen-site-en-mail/m-p/6303#M248Dag Tim,

Ik heb dezelfde ervaring met de Cloud service. Ik kan niet meer in mijn cloud omgeving. Iedere mij bekende gebrukersnaam en wachtwoord wordt geweigerd. Na een 38 minuten in de wachtstand krijg ik drie keer een verschillende medewerker die het probleem niet kent, na doorverbinden na de vierde medewerker wordt de verbinding verbroken.

Ik heb het geprobeerd via het formulier klanttevredenheid maar ook daarop geen reactie. Ook een brief aan KPN Nederland in den Haag levert geen reactie op.

En ik wil alleen maar mijn domeinnaam terug die ik tot mijn spijt heb gekocht bij KPN Cloud.

Wat is nu wel de goede ingang bij KPN Cloud?

 Beste Fretje,

Wat een nare ervaring heeft u gehad met onze Cloud Service. Dan probeert u in te loggen in uw Cloudomgeving, lukt dat niet met de bij u bekende inloggegevens. En als u daar dan over belt staat u heel lang in de wacht en als u dan iemand aan de lijn krijgt, wordt u doorverbonden zonder dat het probleem wordt verholpen. Ik wil u hier graag bij helpen! Kunt u mij in een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/1575 uw postcode, huisnummer, de naam van de contracthouder, het betreffende domeinnaam en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het bankrekening sturen? Dan ga ik voor u aan de slag!

Met vriendelijke groet,

Ron

 Beste Ron,

Ik ben een goede vriend van forumlid Fretje en probeer hem zo goed als mogelijk bij te staan bij zijn problemen met de website die gehost wordt door de KPN. Daar wordt hij en ik niet vrolijk van. Inmiddels hebben we een aantal malen de hele bups, voor zover dat kon, gewist en opnieuw omhooggeladen.

Echter, ondanks het feit dat er in de beheeromgeving bijvoorbeeld, geen enkele pagina index_7.html meer te vinden is, wordt de oude site nog steeds consequent vertoond. Het schoonmaken van de browsercache verandert daar ook niets aan.

De vraag is dus steeds meer, wat wordt hier beheerd en door wie? Op een onzichtbare plaats een oude site hosten terwijl de klant betaald voor iets geheel anders verdient toch geen schoonheidsprijs dunkt ons.

Om een of meer mogelijke fouten in de webpagina's uit te sluiten heb ik de verzamelde handel even ondergebracht op mijn eigen site en daar werkt het zoals je zou mogen verwachten!

Wat is er toch aan de hand bij KPN/ODIN?? dat het allemaal zo moeilijk is.

Voorlopig nog met vriendelijke groet,

pablok
Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1589 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/Opzeggen-eigen-site-en-mail/m-p/6345#M253

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1575 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/Opzeggen-eigen-site-en-mail/m-p/6322#M249

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1576 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/Opzeggen-eigen-site-en-mail/m-p/6303#M248

Dag Tim,

Ik heb dezelfde ervaring met de Cloud service. Ik kan niet meer in mijn cloud omgeving. Iedere mij bekende gebrukersnaam en wachtwoord wordt geweigerd. Na een 38 minuten in de wachtstand krijg ik drie keer een verschillende medewerker die het probleem niet kent, na doorverbinden na de vierde medewerker wordt de verbinding verbroken.

Ik heb het geprobeerd via het formulier klanttevredenheid maar ook daarop geen reactie. Ook een brief aan KPN Nederland in den Haag levert geen reactie op.

En ik wil alleen maar mijn domeinnaam terug die ik tot mijn spijt heb gekocht bij KPN Cloud.

Wat is nu wel de goede ingang bij KPN Cloud?

 

Beste Fretje,

Wat een nare ervaring heeft u gehad met onze Cloud Service. Dan probeert u in te loggen in uw Cloudomgeving, lukt dat niet met de bij u bekende inloggegevens. En als u daar dan over belt staat u heel lang in de wacht en als u dan iemand aan de lijn krijgt, wordt u doorverbonden zonder dat het probleem wordt verholpen. Ik wil u hier graag bij helpen! Kunt u mij in een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/1575 uw postcode, huisnummer, de naam van de contracthouder, het betreffende domeinnaam en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het bankrekening sturen? Dan ga ik voor u aan de slag!

Met vriendelijke groet,

Ron

 

Beste Ron,

Ik ben een goede vriend van forumlid Fretje en probeer hem zo goed als mogelijk bij te staan bij zijn problemen met de website die gehost wordt door de KPN. Daar wordt hij en ik niet vrolijk van. Inmiddels hebben we een aantal malen de hele bups, voor zover dat kon, gewist en opnieuw omhooggeladen.

Echter, ondanks het feit dat er in de beheeromgeving bijvoorbeeld, geen enkele pagina index_7.html meer te vinden is, wordt de oude site nog steeds consequent vertoond. Het schoonmaken van de browsercache verandert daar ook niets aan.

De vraag is dus steeds meer, wat wordt hier beheerd en door wie? Op een onzichtbare plaats een oude site hosten terwijl de klant betaald voor iets geheel anders verdient toch geen schoonheidsprijs dunkt ons.

Om een of meer mogelijke fouten in de webpagina's uit te sluiten heb ik de verzamelde handel even ondergebracht op mijn eigen site en daar werkt het zoals je zou mogen verwachten!

Wat is er toch aan de hand bij KPN/ODIN?? dat het allemaal zo moeilijk is.

Voorlopig nog met vriendelijke groet,

pablok

 

Goedenavond Pablok, 

Ook van harte welkom op de zakelijke community van KPN, natuurlijk! :-)

Ik heb zojuist even gebeld met Fred en het één en ander besproken. Ik kom bij hem zo snel mogelijk terug met een update! U mag natuurlijk altijd een bericht plaatsen namens hem. Ik kan dan altijd uw vragen beantwoorden.

Het abonnement dat wordt afgenomen, is enkel een domeinnaam welke beschikbaar wordt gemaakt. De hosting zal dus ergens anders geregeld zijn. Hierover had Fred een idee en gaat hiermee aan de slag. 

Met vriendelijke groet,

Burhan


Beste hr. Burhan,

Fijn dat u contact met Fred hebt opgenomen.

U veronderstelt dat het gaat om enkel een domeinnaam. Dat lijkt vooralsnog geen juiste veronderstelling. Helaas staat op de factuur alleen "Cloud diensten" en bijv. niet "eigen site en mail". Bovendien werkt het inloggen op de clouddiensten-servicebeheer (cp.) niet met de geloofsbrieven van de pem.-toegang.

In de pem-beheeromgeving is toch echt sprake van DNS én web hosting. Er wordt ook gewag gemaakt van Apache en web space en een root-directorynaam. Dat voor alleen een domeinnaam?

Maar goed, dat belang zal verdwijnen wanneer Fred zijn net aangeschafte .nl domein snel kan verhuizen naar greenhost, want dat wil hij graag. En die andere domeinregistratie die eindigt op aduard.nl kan dan ook opgedoekt.

Ik hoop van harte dat u er met hem uit komt.

Met vriendelijke groet,

pablok
Reputatie 3
Badge +3
Dag Fred en Pablok, 

Is er nog iets concreets gekomen uit de navraag over waar de inhoud van de website gehost werd? 

Ook als er nog vragen zijn met betrekking tot het beeindigen van het pakket hoor ik graag uw reactie, Fred. 

Met vriendelijke groet, 
Burhan

Reageer