Ik probeer al vanaf 1 november 2015 mijn abonnement op te zeggen van back-up server online omdat er vanaf 28-10-2015 geen back-ups meer gemaakt worden! Bij navraag door mijn systeembeheerder in januari 2016 werd als antwoord gegeven dat het in ieder geval tot die tijd goed is gegaan en wij konden een nieuw aboonnement afsluiten! Brieven worden echter niet in behandeling genomen, telefoontjes niet verwerkt en nog steeds krijg ik aanmaningen etc. Ik heb al een creditnota gekregen voor drie maanden wegens hetniet verwerken van mijn opzegging, echter volgens een starre dame aan de telefoon was deze creditnota onterecht. Nog steeds wordt ik achtervolgd door de KPN. Ik ben het echt goed zat en ga al mijn KPN diensten opzeggen van twee bedrijven. Wat een superslechte service!
icon
Beste antwoord door Tim 31 maart 2016, 14:38
Beste
@JacquelinevanderSluis, welkom op het zakelijke forum van KPN! Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze dienstverlening, ook al is deze niet positief te noemen. :(
Erg bijzonder dat een medewerker een creditnota aanmaakt en vervolgens een andere medewerker aangeeft dat deze onterecht is. Ontzettend jammer dat u heeft besloten om alle diensten bij ons op te zeggen, kan ik daar nog iets aan doen? Ik wil uw klacht graag op een correcte manier afhandelen en wellicht kan ik u daarmee als klant van KPN behouden?
U ontvangt van mij een
privébericht. Om u verder te helpen ontvang ik graag een reactie met uw gegevens.
Bekijk origineel