Vraag

Opzeggen Office365

  • 26 januari 2018
  • 1 reactie
  • 105 keer bekeken

Geachte heer of mevrouw,

Eind vorig jaar heb ik Office365 aangeschaft, maar geen activeringscode ontvangen. Wel de fakturen welke ik weer heb teruggeboekt.

Op 28 november heb ik er over gebeld, en bleek dat ik zelf een verkeerd emailadres zou hebben ingevoerd. Dit zou ze herstellen en ik zou een nieuwe activeringscode ontvangen. Dit is echter niet gebeurd.

Ik werk overdag buitenshuis en dan is het erg lastig om te bellen, vooral doordat je meestal heel lang in de wacht staat.

Op 23 januari heb ik meer als een kwartier in de wacht gestaan, en de 24e ook. Zojuist heb ik een nummer in Groningen gebeld welke op de betalingsherinnering staat, maar deze man zei niets voor me te kunnen doen.

Maar goed, ik wil er graag vanaf want ik heb Office365 nog nooit kunnen gebruiken. Uit principe wil ik de fakturen niet betalen.

Hoe los ik dit op?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @Frans Smid,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Het is een goede keuze dat u dit op het forum heeft gepost. Natuurlijk kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen.
Ik heb op basis van het mailadres van uw forum account gezocht, maar daar kan ik het niet mee vinden.

Wilt u mij in een privébericht het klantnummer dat op de factuur staat, het mailadres dat hierbij geregistreerd staat, de domeinnaam die u geregistreerd heeft en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?

Reageer