Ik zeg hierbij mijn clouddienst op van klantnr. 125355381.
Mijn rekeningnr. wat hieraan gekoppeld is eindigt op: 4382.
Een eventueel factuurkenmerk ter verificatie: 125355381000065
Graag een bevestiging hiervan aub.
Ik zeg hierbij mijn clouddienst op van klantnr. 125355381.
Mijn rekeningnr. wat hieraan gekoppeld is eindigt op: 4382.
Een eventueel factuurkenmerk ter verificatie: 125355381000065
Graag een bevestiging hiervan aub.
Goedemorgen Frans,
Ik heb de automatische vernieuwing van het abonnement uitgeschakeld. Dit zorgt ervoor dat het abonnement per 14 december wordt afgesloten. Ongeveer een week voor de afsluiting ontvang je hier een mail over.
Hallo Rick, Ik heb meerdere van dit soort accounts en ben mijn computer aan het opschonen.
Dus hierbij nogmaals mijn opzegging van dit account.
Ik zou graag een bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.
Mvg,
Frans Couwenberg
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat zonde om te lezen dat je dit abonnement op wilt heffen. Mag ik vragen waarom? Heb je een alternatief gevonden? Wist je dat je dit overigens ook zelf kunt regelen via de Zelfservice Cloud omgeving? Heb je daar de inloggegevens van?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.