Beantwoord

Re: Opzeggen eigen site en mail

  • 7 May 2015
  • 3 reacties
  • 544 keer bekeken

Tim,

Ik heb een soortgelijk probleem met het opzeggen van Eigen Site & Mail (tegenwoordig een Clouddienst). Ik heb (meerdere keren) contact gehad met KPN Privé en die zeiden dat ik contact moest opnemen met KPN Zakelijk omdat het een zakelijk product betreft.

Bij KPN Zakelijk heb ik ook verschillende mensen gesproken en die zeiden dat ze me niet konden helpen omdat mijn factuurkenmerk met 125 begint.

Ook werd me aangeraden om het via de chat te proberen, daar werd me verteld dat het opzeggen niet via de chat kon maar toch echt via de site.....

Het lijkt of het product Eigen Site & Mail sinds de verhuizing van Privé naar Zakelijk in een soort niemandsland verkeert. Ik heb de berichten van anderen gelezen over dit onderwerp en het lijkt dus een taaie en lastige kwestie te zijn. Kun je mij helpen a.u.b.?

Groet,

René
icon

Beste antwoord door Tim 7 May 2015, 13:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste René,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Ik ben blij om te zien dat u al redelijk wat huiswerk heeft verricht en een bericht op het forum plaatst. Zoals u mag verwachten kan ik u uiteraard verder helpen. Aangezien er vele onduidelijkheden zijn rondom Eigen Site & Mail, plaatsen we binnenkort meer informatie op het forum.

Middels uw planet e-mail adres heb ik uw Eigen Site & Mail account kunnen vinden. Deze heb ik meteen voor u laten beëindigen! Als u vragen heeft dan lees ik deze graag. smiley
Tim,

Bedankt voor je antwoord en je vlotte afhandeling van mijn probleem!

Groet,

René
Reputatie 7
Badge +11
Graag gedaan, René!

Reageer