Vraag

uitgebreide handleiding KPN Websitemaker Standaard versie

  • 24 March 2017
  • 1 reactie
  • 553 keer bekeken

Hallo,
Ik zoek een uitgebreide handleiding van KNP Websitemaker waarin ik vind hoe ik een extra menubalk kan toevoegen en een Footer kan maken voor mijn Sitemap en adresgegevens. Tevens zoek ik een mogelijkheid om als je op een telefoonnummer op de site klikt automatisch te kunnen bellen. Mijn domeinnaam is www.floxcoaching.nl.
Dank alvast voor de medewerking!

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag ejgvandijk,

Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Leuk om te lezen dat u actief bezig bent met KPN WebsiteMaker.

Wellicht hebt u de WebsiteMaker handleiding op KPN.com al gevonden.
Op dit moment is dit de enige uitgebreidere handleiding welke ik u kan bieden. Deze handleiding is overigens ook terug te vinden in uw Zelfservice Cloud. :)

Wat betreft de mogelijkheid om als u op een telefoonnummer op de site klikt, dat dit nummer ook meteen gebeld wordt...

Hier zijn geen instellingen voor. Wanneer de website met een mobiel toestel bezocht worden, herkennen tegenwoordig de meeste smartphones een reeks van 10 cijfers als een telefoonnummer.
Wanneer het nummer aangeklikt wordt, verschijnt in veel gevallen meteen de optie om het nummer te bellen.

Verder zit u nog met vragen over het toevoegen van een Footer aan uw website. In WebsiteMaker is geen widget ingebouwd voor het plaatsen van een Footer. Als alternatief is het wellicht een optie om een widget kolom onderaan te plaatsen en deze te bewerken.

Reageer