Beantwoord

verdwijning app cloudopslag

  • 22 January 2016
  • 2 reacties
  • 216 keer bekeken

De App "cloudopslag" heb ik ongeveer 2 jaar geleden geinstalleerd op mijn telefoon. Nu loopt ie steeds vast en kom ik niet meer bij mijn opgeslagen documenten. Ik zit te denk om de app te verwijderen en nogmaals te downloaden, maar op de playstore wordt dit niet meer aangeboden door KPN. De link die ik toen van KPN kreeg is ook niet meer actief kpn.com/cloudopslag .  Weet iemand hoe ik alsnog bij mijn gegevens kan komen?
icon

Beste antwoord door Tim 3 February 2016, 10:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
 

kennyoken schreef op 22 jan '16 om 11:07u

De App "cloudopslag" heb ik ongeveer 2 jaar geleden geinstalleerd op mijn telefoon. Nu loopt ie steeds vast en kom ik niet meer bij mijn opgeslagen documenten. Ik zit te denk om de app te verwijderen en nogmaals te downloaden, maar op de playstore wordt dit niet meer aangeboden door KPN. De link die ik toen van KPN kreeg is ook niet meer actief kpn.com/cloudopslag .  Weet iemand hoe ik alsnog bij mijn gegevens kan komen?

 

Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-productinformatie/verdwijning-app-cloudopslag/m-p/6406#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

Bent u inmiddels verder geholpen of heeft u de benodigde data zelf kunnen achterhalen? De dienst van CloudOpslag is gestopt.

Als u nog vragen heeft dan zie ik graag een bericht van u!

Opmerking: 

Per 1 januari 2015 is de dienst CloudOpslag gestopt. Hiervoor kan je je niet meer aanmelden. Bron
Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag Kennyoken, 

Allereerst van harte welkom op de zakelijke community van KPN! Ik ben u graag van dienst. 

Ik zou heel graag uw postcode/huisnummer, naam van bedrijf/contractant, mailadres en mobiel telefoonnummer van u ontvangen in een privébericht. Met deze gegevens ga ik op zoek naar het abonnement welke u bij ons afneemt, en zal ik u informeren over de te nemen stappen om weer bij uw bestanden te komen. 

U zit natuurlijk niet te wachten op het verlies van deze bestanden, en ik help u graag om dit te voorkomen. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer