Beantwoord

Wachtwoord kwijt

  • 14 September 2015
  • 15 reacties
  • 866 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een Eigen Site & Mail account bij KPN. Werkt op zich prima.

Maar nu, bij overgang naar een nieuwe PC, wil ik mijn FTP programma installeren, maar dan moet ik mijn accountgegevens ingeven. En ik weet het wachtwoord niet meer.....

Hoe verder?

M.vr.gr.,

René
icon

Beste antwoord door Tim 14 September 2015, 10:42

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen René,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Uw gebruikersnaam stuur ik voor de zekerheid even per privébericht toe. Deze is gelijk aan het hoofd e-mailadres van uw MijnKPN account. Het wachtwoord is tevens gelijk aan het wachtwoord van MijnKPN. U kunt middels MijnKPN het wachtwoord wijzigen. Ga hiervoor naar deze pagina. Kies vervolgens voor "Ik ben niet thuis, maar heb toegang tot mijn e-mail". Vul de gegevens in en u ontvangt per e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Eventueel kan ik uw wachtwoord laten resetten en per brief naar u versturen.

Succes, ik hoor graag of het is gelukt!
Hallo Tim, Dank voor je reactie, maar helaas..... Het zit denk ik iets complexer in elkaar. De gebruikersnaam die je me gestuurd hebt klopt (die gebruik ik ook in mijn FTP programma). Gebruik ik de link in jouw antwoord dan kom ik uiteindelijk op "MijnKPN: gebruikersnaam of wachtwoord vergeten", maar daar staat een andere gebruikersnaam. Ik kan daar mijn wachtwoord wijzigen, maar dat werkt dan weer niet in het FTP programma..... Ook als ik die "andere" gebruikersnaam gebruik met het nieuwe wachtwoord lukt het niet. Ik moet dus het wachtwoord hebben dat bij de gebruikersnaam hoort die je me gestuurd hebt. Nog suggesties? Overigens klopt er nog meer niet, want ik krijg nooit een factuur voor Eigen Site & Mail (maar bedragen worden wel afgeschreven). Naar welk e-mailadres wordt dat gestuurd? Groet, René
Reputatie 7
Badge +11
Hallo René,

Heeft u nog wel toegang tot de betreffende mailbox van de gebruikersnaam? Ik zie dat deze als contact e-mailadres staat, bij een wachtwoord reset verzoek zal dit e-mailadres gebruikt worden. Als het goed is heeft u zojuist een e-mail ontvangen op dit e-mailadres met de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als dit niet lukt, is het een optie om een brief te sturen met een nieuw wachtwoord?
Hi Tim,

Het lukt nog niet; ik zal proberen uit te leggen wat ik doe, zonder mijn gebruikersnamen prijs te geven..... ;-)

Jij hebt mij gisteren een gebruikersnaam gestuurd. Als ik met die gebruikersnaam (gebruikersnaam@kpnmail.nl) inlog op webmail kom ik in de mailbox terecht van het e-mailadres dat ik doorgaans gebruik (rene.meijer@mijndomeinnaam.nl). Ik heb daar niet de door jou genoemde mail gevonden.

Als ik inlog op webmail met de gebruikersnaam die ik zie als ik mijn wachtwoord wil wijzigen (zoals gisteren gemeld), dan zie ik wel veel KPN mailtjes, maar dat zijn voornamelijk nieuwsbrieven en andere commerciële mails. Maar niet de door jou genoemde mail. Overigens is dit e-mailadres NIET in gebruik.

Kortom: ik weet niet welke mailbox of e-mailadres jij bedoelt..... Zouden we anders even telefonisch contact kunnen hebben, dan kunnen we het over namen en zo hebben :-)

Groet,

René
Reputatie 7
Badge +11
Hallo René,

Het lijkt mij een goed idee om even telefonisch contact te hebben. Kunt u mij uw telefoonnummer sturen in een privébericht?

Ik wil u morgen graag even bellen. Als u een voorkeur kunt doorgeven op welk tijdstip dan probeer ik daar rekening mee te houden.
Hi Tim,

Ik heb de brief gekregen, maar welk e-mailadres ik ook probeer, ik kan met het nieuwe wachtwoord nergens inloggen. Niet bij Mijn KPN en ook niet bij Webmail. Wil je me nog een keer bellen?

Groet,

René
Reputatie 7
Badge +11
Hallo René,

Ontzettend jammer dat het niet lukt.

Ik ga ermee aan de slag en kom er na het weekend op terug!
Hallo Tim,

Zijn er al vorderingen met mijn account?

Groet,

René
Reputatie 7
Badge +11
Hallo René,

Ik ben er nog altijd mee bezig, inmiddels is het probleem doorgezet naar een hoger niveau binnen de technische dienst. De doorlooptijd bij deze afdeling is soms best wel lang. Ik heb voor de zekerheid maar eens om een update gevraagd.

Aangezien we in tussentijd weinig kunnen doen en moeten wachten, lijkt mij het geen verkeerd idee om de wachtwoord reset brief nog een keer te genereren en te versturen. Ik verwacht dat u deze na het weekend ontvangt. Kunt u mij een bericht sturen zodra deze binnen is? Wanneer het wachtwoord wederom niet werkt, kunt u mij het wachtwoord toesturen? Het liefst middels een foto van de brief, dan kan ik deze toevoegen aan het ticket.
Hi Tim,

Ik heb vandaag het nieuwe wachtwoord per brief ontvangen. Het wachtwoord wijzigen via MijnKPN lukt niet, want er komt nu een scherm waarop ik een ID moet aanmaken.

Als ik het toegestuurde wachtwoord invoer in mijn FTP programma krijg ik verbinding! Da's mooi. Maar ik kan niet inloggen op webmail mat dat wachtwoord. ik heb zowel@planet.nl,@kpnplanet.nl en kpnmail.nl geprobeerd. Nope. Ik kan dus nog steeds niet bij de facturen en overige mail.

Ik ben woensdag nagenoeg de hele dag telefonisch beschikbaar. Misschien weer even bellen?

Groet,

René
Reputatie 7
Badge +11
Hallo René,

Zou u mij het wachtwoord willen toesturen per privébericht?

Erg vreemd dat het wachtwoord werkt voor FTP en niet voor MijnKPN en de webmail, het wachtwoord zou hetzelfde moeten zijn voor alle 3!

Morgen ben ik aanwezig, ik kan met u bellen.:D
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-productinformatie/Wachtwoord-kwijt/m-p/4191#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

Ik heb een update ontvangen over de wachtwoord problemen. U bent niet de enige met dit probleem namelijk, er is een storing in onderzoek. De nieuwe informatie die ik heb ontvangen zou het proces weer helemaal moeten werken. Kunt u voor mij kijken of u kunt inloggen op het mailaccount met het wachtwoord? Als het nog niet lukt, dan zou een nieuwe brief met een nieuw wachtwoord nu wel weer moeten werken. Dan stuur ik deze graag naar u toe!
Hi Tim,

Het lukt me nog niet om in te loggen op de webmail. Stuur dus maar een nieuwe brief.

Groet,

René
Hallo Tim,

Ik heb nog geen nieuw wachtwoord mogen ontvangen.

Groet,

René
Reputatie 7
Badge +11
Hallo René,

Het probleem is nog altijd niet verholpen. Ik heb zojuist het wachtwoord opnieuw gereset maar de nieuwe lijkt ook niet te werken. De brief ontvangt u binnenkort. Maar ik heb een ander voorstel, deze stuur ik u in een privébericht toe!

Reageer