Vraag

Website verdwenen

  • 16 January 2018
  • 1 reactie
  • 177 keer bekeken

L.S.
Sinds 2 weken is mijn website offline. Hij staat blijkbaar op een vreemd IP adres. Ik heb contact gehad met Domeinwinkel.nl (waar ik de domeinnaam gekocht had). KPN heeft sinds 2 jaar via de Websitecoach alles geregeld maar nu opeens heb ik geen site meer. Onderstaand de reactie van Domeinwinkel;

Hester Sietzema | Domeinwinkel (Domeinwinkel)
15 jan. 10:22 CET
Hoi Ilse,

De mail gaat via ons en de website wordt nu vanuit onze servers laten zien omdat er geen alternatief A record aanwezig is. Omdat er geen website in staat, wordt deze dus ook niet weergegeven.

Je hebt bij ons een hosting pakket waarmee je mailt. De website draait niet bij ons, deze staat ergens anders bij een ip adres wat wij niet kennen. Om je website werkend te maken hebben wij het ip adres nodig waar de domeinnaam naar toe moet verwijzen. Zou je daarom aan KPN kunnen vragen naar welk ip adres (ook wel A record genoemd) de domeinnaam moet verwijzen? Dan zal ik dit voor je instellen.

Misschien handig om deze mail naar hen toe te sturen zodat zij de situatie ook begrijpen?
Met vriendelijke groet,
Hester Sietzema
Domeinwinkel

Hoe kunnen we dit oplossen?

Met vriendelijke groet,

Ilse de Maesschalck
Dierenkliniek Scheveningen

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Ilse, welkom op het Zakelijk KPN Forum,

Ik ga u helpen om de website weer zichtbaar te maken.

Goed dat u de toelichting van de Domeinwinkel in uw post hebt meegenomen. Ik begrijp daaruit dat de hosting van uw site door KPN gedaan wordt.

Stuur mij in een privébericht de volgende gegevens: domeinnaam, e-mailadres, postcode/huisnummer en de laatste 4-cijfers van het IBAN en ik ga aan de slag.

Reageer