Beantwoord

Websitemaker

  • 3 January 2017
  • 5 reacties
  • 223 keer bekeken

Hallo,

Ik kom niet meer in mijn Websitemaker. Ik heb geprobeerd deze aan een andere domeinnaam te koppelen.
Ben hier al uren mee bezig maar het lukt mij niet. Ben bang dat ik alle gegevens kwijt ben. Kunnen jullie dit rechtzetten?
Alvast dank
icon

Beste antwoord door Tim 3 January 2017, 21:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hallo Broekhuisen, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Laat ik er dan meteen induiken voor je. Zou je in een privébericht zowel oude als nieuwe domeinnaam naar mij willen sturen? Ik zal kijken wat de status is van je websitemaker op dit moment en hoe we het z.s.m. voor je gaan rechtzetten!

Met vriendelijke groet,
Mohammad
Reputatie 7
Badge +11
Goedenavond Broekhuisen,

U hebt contact gehad met Mohammad in privébericht over de website. Nu is het geval dat we vanavond terugkoppeling hebben ontvangen van onze partner (leverancier) dat de website is hersteld. Ik bericht u graag vroegtijdig hierover. (kudo's voor @Mohammad)

In de handleiding staat expliciet vermeld dat de website echt verwijderd is. Dat klopt in principe ook, vanuit de gebruikersinterface is er geen back-up beschikbaar. Een verkeerde instelling zoals nu het geval kan de boel om zeep helpen. Er wordt dan ook gewerkt aan een back-up functionaliteit voor de eindgebruiker. Dat zou geweldig zijn :)

De optie om de domeinnaam te wijzigen is op het moment afwezig. Dit is tevens een punt op ons wensenlijstje.
Voorlopig is hier gelukkig een workaround op gevonden. Namelijk de "URL pad" van de Apache Webhosting service van de 'juiste' domeinnaam wijzigen naar de kpn-cloud.nl domeinnaam. Uiteraard direct ook even goed gezet in uw control panel.

Veel succes met de website, ziet er goed uit! Hebt u al enkele tips gevonden in het WebsiteMaker forum? Ik ben benieuwd of we topics kunnen uitlichten :D

Hallo Tim,

Bedankt voor het herstellen van het probleem. Ik was echt bang alles kwijt te zijn.
Ik ben super geholpen door jou en Mohammad. Mijn complimenten!

Groet,
Bert:
Reputatie 7
Badge +11
Fijn dat u blij bent met de service. We zien u graag op het forum 😃
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen, :)

Ik zie dat het gelukt is en mijn collega Tim je gisteren op de hoogte heeft gesteld. Mocht je weer vragen hebben weet je ons te vinden.

Met vriendelijke groet,
Mohammad | - Blij met een reactie? Met een Like geeft je waardering! -

Reageer