Vraag

Webwinkel Websitemaker - bezorgdatum in het verleden

  • 31 juli 2016
  • 6 reacties
  • 146 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,
Ik heb een webwinkel 100, bij bestellen moeten ze een bezorgdatum kiezen, maar blijkt dat dat ook in het verleden kan liggen!

Is dit in te stellen?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Verkoopprinsheerlijk!

Het zou niet mogelijk moeten zijn om een datum in het verleden te kiezen. Top dat u het ontdekt!
Dit zijn van die kleine dingetjes die niet meteen ontdekt worden, maar wel heel belangrijk zijn, Voor u het weet zijn er klanten die hun pakketje gisteren nog willen ontvangen ;-)

Ik duik er even in en kom er op terug bij u!
Reputatie 1
Badge
Dankjewel!

Inmiddels is ook myshop hier aan het meekijken, zij zeggen dat dat niet mogelijk is, maar bij mijn site echt wel.

Ze komen dus nog terug met een antwoord.

------------------------------------------------------------------------------------------------
1 aug. 10:45 CEST
Beste Frank,
Wat is je webshopnummer als ik vragen mag? Het e-mailadres waarmee je mailt komt niet voor in onze administratie namelijk, ik kan dan het nummer niet opzoeken. En dat nummer heb ik nodig om in te loggen om te controleren hoe het kan dat er een verkeerde datum gekozen kan worden.
Met vriendelijke groet,
Erwin van Wingen
Reputatie 1
Badge
Zojuist bericht gehad, zie onder. Ligt dan nu bij KPN om te kijken in ieder geval.

Beste Frank,
Ik vrees dat dat nummer bij ons niet bekend is. Ook heb ik net de site even bekeken, mogelijk maakte u gebruik van een internetkassa van myshop, maar het lijkt alsof de gehele webshop inderdaad bij KPN wordt gehost. Helaas hebben wij geen kennis van dat platform, ik kan u daar niet mee helpen vrees ik..
Reputatie 6
Badge +5
Hallo Frank,

Dat klopt, uw webshop maakt gewoon deel uit van WebsiteMaker. Het heeft niets met Myshop te maken :)

Inmiddels heb ik overigens reactie van de maker! Het is niet mogelijk om data uit het verleden te blokkeren. Wat wel mogelijk (en wellicht een stap vooruit) is, is de datum van vandaag blokkeren. Dan zal men automatisch in de toekomst gaan kijken.

De datum van vandaag blokkeren in bezorgdata doen we als volgt:
In WebsiteMaker gaat u naar Menu --> Winkel --> Instellingen --> Ontwerp

Hier plakt u de volgende code in:

div.dateBoxPopup div.datePickerDayIsToday {
pointer-events: none;
}


Ik hoop dat dit een werkende oplossing is. Ik hoor het graag!
Reputatie 1
Badge
Hallo Lindsay,

Dankjewel voor de huidige oplossing, maar ze moeten wel vandaag kunnen bestellen.
Echter denk ik wel dat er een code moet zijn om vanaf nu naar de toekomst te kunnen met de code die jij mij hebt gestuurd? Ik ben wel thuis in programmeren en ga dus zelf even op pad ;)

Ik dacht met het afsluiten een volledig goed werkende winkel te krijgen, maar schijnbaar nog hier en daar nog aanpassingen nodig.

Bedankt voor nu!

groet, Frank
Reputatie 1
Badge
Ik zag zojuist dat de datum wel met die code voor die dag op de pc website werkt, maar niet op de mobiele telefoon helaas!

Reageer