Beantwoord

Wij kunnen niet inloggen op het nieuwe portaal cp.online.kpn.com

  • 27 juni 2017
  • 5 reacties
  • 200 keer bekeken

Wij krijgen geen mail om het wachtwoord te wijzigen met gebruikersnaam: ***
Het kan zijn dat er een verkeerd mailadres gekoppeld staat? Kunnen jullie aangeven hoe wij in kunnen loggen?
Graag een mail sturen naar *** of ***

Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Tim 27 juni 2017, 17:37

Hi @Michel140, dat is wel gek! Hebt u ook in de spamfolder gekeken?
Voor de zekerheid heb ik uw e-mailadres gewijzigd naar "wolbert", zojuist is de e-mail nogmaals verstuurd. Ik verneem graag of hij binnen is gekomen! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dag Michel, leuk om u weer op het forum te zien!

Soms komt het voor dat een wachtwoord reset e-mail niet verstuurd wordt. Zojuist heb ik geprobeerd om de wachtwoord mail nogmaals te versturen. Heb je deze ontvangen en kun je het wachtwoord wijzigen?
Hallo Tim, ik heb helaas nog geen mail ontvangen, het zou mooi zijn als jullie hem nogmaals willen sturen

Alvast dank!
Reputatie 7
Badge +11
Hi @Michel140, dat is wel gek! Hebt u ook in de spamfolder gekeken?
Voor de zekerheid heb ik uw e-mailadres gewijzigd naar "wolbert", zojuist is de e-mail nogmaals verstuurd. Ik verneem graag of hij binnen is gekomen! 🙂
Tim, dankjewel! De mail is nu inderdaad aangekomen! Case closed,

gr Michel
Reputatie 7
Badge +11
Fijn! Dank voor je terugkoppeling Michel
Veel succes! Ik zie u graag op het forum als u vragen hebt 😀

Reageer