Beantwoord

Wij kunnen niet inloggen op het nieuwe portaal cp.online.kpn.com

  • 27 June 2017
  • 5 reacties
  • 351 keer bekeken

Wij krijgen geen mail om het wachtwoord te wijzigen met gebruikersnaam: ***
Het kan zijn dat er een verkeerd mailadres gekoppeld staat? Kunnen jullie aangeven hoe wij in kunnen loggen?
Graag een mail sturen naar *** of ***

Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Tim 27 June 2017, 17:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Fijn! Dank voor je terugkoppeling Michel
Veel succes! Ik zie u graag op het forum als u vragen hebt 😀
Tim, dankjewel! De mail is nu inderdaad aangekomen! Case closed,

gr Michel
Reputatie 7
Badge +11
Hi @Michel140, dat is wel gek! Hebt u ook in de spamfolder gekeken?
Voor de zekerheid heb ik uw e-mailadres gewijzigd naar "wolbert", zojuist is de e-mail nogmaals verstuurd. Ik verneem graag of hij binnen is gekomen! 🙂
Hallo Tim, ik heb helaas nog geen mail ontvangen, het zou mooi zijn als jullie hem nogmaals willen sturen

Alvast dank!
Reputatie 7
Badge +11
Dag Michel, leuk om u weer op het forum te zien!

Soms komt het voor dat een wachtwoord reset e-mail niet verstuurd wordt. Zojuist heb ik geprobeerd om de wachtwoord mail nogmaals te versturen. Heb je deze ontvangen en kun je het wachtwoord wijzigen?

Reageer