wijzigen bankrekeningnummer (link doet het niet)
Kunt u mij een formulier doorgeven waarmee ik mijn bankrekeningnummer voor automatische incasso kan wijzigen? In het forum zag ik al eerder deze vraag maar de link die daar wordt gegeven doet het niet.
Goedemiddag @JWHAingrid , Welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Dat zou goed kunnen, er zijn wat formulieren verwijderd op de website. U kunt de wijziging hier doorgeven, dan zal ik er zorg voor dragen dat de IBAN wordt gewijzigd. Zou u mij in een privébericht het bedrijfsnaam, postcode en huisnummer willen toesturen? Daarnaast ontvang ik uiteraard nog het oude en nieuwe IBAN, een mailadres en een telefoonnummer voor correspondentie.
Dat zou goed kunnen, er zijn wat formulieren verwijderd op de website. U kunt de wijziging hier doorgeven, dan zal ik er zorg voor dragen dat de IBAN wordt gewijzigd. Zou u mij in een privébericht het bedrijfsnaam, postcode en huisnummer willen toesturen? Daarnaast ontvang ik uiteraard nog het oude en nieuwe IBAN, een mailadres en een telefoonnummer voor correspondentie.
Bedankt voor de gegevens Ingrid.
De wijziging heb ik doorgegeven en zal binnen 48 uur worden verwerkt. Kan ik nog iets anders voor u betekenen?
De wijziging heb ik doorgegeven en zal binnen 48 uur worden verwerkt. Kan ik nog iets anders voor u betekenen?
Nee dank je wel, fijn dat het zo is opgelost.
Fijne dag nog verder.
groetjes,
Ingrid
Fijne dag nog verder.
groetjes,
Ingrid
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.