Vraag

wijzigen bankrekeningnummer (link doet het niet)

  • 6 November 2017
  • 3 reacties
  • 166 keer bekeken

Kunt u mij een formulier doorgeven waarmee ik mijn bankrekeningnummer voor automatische incasso kan wijzigen? In het forum zag ik al eerder deze vraag maar de link die daar wordt gegeven doet het niet.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @JWHAingrid, Welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dat zou goed kunnen, er zijn wat formulieren verwijderd op de website. U kunt de wijziging hier doorgeven, dan zal ik er zorg voor dragen dat de IBAN wordt gewijzigd. Zou u mij in een privébericht het bedrijfsnaam, postcode en huisnummer willen toesturen? Daarnaast ontvang ik uiteraard nog het oude en nieuwe IBAN, een mailadres en een telefoonnummer voor correspondentie.
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens Ingrid.

De wijziging heb ik doorgegeven en zal binnen 48 uur worden verwerkt. Kan ik nog iets anders voor u betekenen?
Nee dank je wel, fijn dat het zo is opgelost.

Fijne dag nog verder.

groetjes,
Ingrid

Reageer