Kleinzakelijk

Kleinzakelijk abonnement wijzigen/verhuizen

  • 27 May 2020
  • 0 reacties
  • 751 keer bekeken
Kleinzakelijk abonnement wijzigen/verhuizen
Reputatie 4
Badge +2

Wanneer u gaat verhuizen is dat al een hele klus op zich. Ook kunnen uw wensen op de nieuwe locatie wijzigen waardoor een ander abonnement beter op uw wensen aansluit. Om deze wijzigingen zo gemakkelijk mogelijk te maken willen wij u middels deze blog de noodzakelijke informatie geven om de wijzigingen zo soepel mogelijk op te starten
 

Wijzigen


Kleinzakelijk Internet (TV en Vast Bellen)

Wanneer u de samenstelling van het Kleinzakelijk Internet abonnement (Internet, Telefonie, Televisie) wilt aanpassen en/of uitbreiden kunt u dit gemakkelijk doen via de MijnKPN omgeving. In de blog MijnKPN voor Kleinzakelijk: wat kan ik zelf regelen leest u hier meer over.

Hier kunt u zelf:

  • Zenderpakketten toevoegen
  • Internet snelheid verhogen/verlagen
  • Belbundels activeren/deactiveren
  • IBAN Rekeningnummer
  • Factuur/Contactadres (enkel voor Kleinzakelijk Mobiel)

Mocht u een vraag hebben of hulp nodig hebben bij het wijzigen van uw abonnement kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. U kunt ons bereiken via Twitter, Facebook of telefonisch via 0800-0403. Het is ook mogelijk om een bericht achter te laten onder dit topic of u opent een nieuwe topic. Op de contactpagina vindt u alle opties.


Kleinzakelijk Mobiel
Ook de samenstelling van Kleinzakelijk Mobiel abonnementen kunt u gemakkelijk aanpassen en/of uitbreiden via de MijnKPN omgeving.  Denk hierbij aan het toevoegen van buitenlandbundels of extra databundels als u maandelijkse bundel op is. Het is ook mogelijk om uw abonnement 1 keer per maand te upgraden naar een hogere abonnement. Na een drukke periode waarin u bijvoorbeeld extra dataverbruik heeft gehad kunt u het abonnement natuurlijk ook weer downgraden, echter nooit lager dan het abonnement waarop u bent ingestapt. Hierover vindt meer informatie in de blog MijnKPN voor Kleinzakelijk: wat kan ik zelf regelen 

Wilt u uw abonnement verlengen en/of omzetten naar een nieuwe abonnementsvorm kan dit enkel via de klantenservice plaatsvinden. 
 

Verhuizen

Bij het verhuizen van een Kleinzakelijk Internet (TV en Vast Bellen) en/of Mobiel abonnement is het enkel mogelijk dit via de klantenservice door te geven.  Dit heeft o.a. te maken met het verschil in levermogelijkheden per locatie, afwijkende levertermijnen (door bijvoorbeeld mogelijke kabelwerkzaamheden) en aanvullende administratieve wijzigingen.

Enkele tips en tricks om de verhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen zijn:

  • Aanpassen van het KVK adres – vergeet niet wanneer uw zakelijke diensten gaan verhuizen dit ook tijdig aan de KVK door te geven. Veel van de gegevens nemen wij direct over uit het KVK register en kunnen ook enkel worden aangepast wanneer dit daar ook gewijzigd is.
  • Houd uw gegevens bij de hand – verhuizingen kunnen enkel door de contractant doorgegeven worden. Hierbij is het verstandig om uw (verificatie) gegevens bij de hand te hebben. Denk hierbij aan: Klantnummer, bedrijfsnaam, postcode+huisnummer, NAW gegevens contractant, geboortedatum contractant en IBAN rekeningnummer.
  • Tijdig doorgeven – elke locatie is uniek, en hiervoor kunnen de werkzaamheden welke noodzakelijk zijn om de verbinding te verhuizen per adres verschillend zijn. Vergeet dus niet om ruim van tevoren uw verhuizing door te geven zodat u op de nieuwe locatie gebruik kunt maken van onze diensten.
  • Apparatuur op locatie – wanneer u vaste diensten (Internet, Telefonie, Televisie) verhuizen ontvangt u geen nieuwe apparatuur. Vergeet dus niet de apparatuur (o.a. het modem, de tv-ontvangers en uw telefoontoestel) van de oude locatie mee te nemen naar de nieuwe locatie.

Contractovername

Wanneer de contractant (persoonsnaam/bedrijfsnaam) gewijzigd moet worden, moet u een contractovername doen. De huidige of de nieuwe contractant kan een contractovername online aanvragen via het contractovername formulier

Wat er allemaal komt kijken bij een contractovername leggen we uit in het topic: Hoe werkt een contractovername?
 


 

Interessant voor u:


0 reacties

Geen reactie

Reageer