Kleinzakelijk

KPN SuperWifi gaat verder waar goede wifi stopt

  • 27 January 2020
  • 8 reacties
  • 850 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5
  • KPN SuperWifi punten

KPN SuperWifi is de oplossing voor kleinzakelijke klanten die nog sneller draadloos internet willen. Met KPN SuperWifi beloven wij u als ondernemer (ZZP-er) overal supergoede Wifi. Dit doen we door een  betrouwbaar wifinetwerk te creëren met krachtige en eenvoudig te installeren KPN SuperWifi punten. Deze zorgen ervoor dat u overal op kantoor HD-content kunt streamen zonder haperingen. Tevens geen gedoe met kabels.

 

Mesh-technologie 

KPN SuperWifi maakt gebruik van de innovatieve mesh-technologie. De SuperWifi punten werken onderling goed samen en verdelen de beschikbare bandbreedte. Zodoende verbinden apparaten automatisch met het beste Wifisignaal. Met de Wifi Manager in de KPN Thuis app kunt u zien welke apparaten er zijn verbonden. Zodoende heeft u altijd een goed inzicht in de prestaties van uw netwerk.

De KPN Superwifi punten zijn zonder technische kennis te installeren en nemen automatisch de inloggegevens van het modem over. Met de Wifi Manager in de KPN Thuis App kunt u de SuperWifi punten makkelijk optimaliseren. Samen met het veilige KPN modem creëert u zo een betrouwbaar en snel wifinetwerk.

 

Bestel KPN SuperWifi

 

Interessant voor u:
Mobiel: Mobiele abonnementen en toestellen
KPN Kleinzakelijk: Interactieve TV & Digitenne
KPN Kleinzakelijk: Hogere downloadsnelheden op koper met Vplus


8 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@SjorsK Ik ben benieuwd! 

Reputatie 5
Badge +3

@Michel Veenstra Wat voor problemen ervaar je precies? Je kan mij ook een privébericht sturen inclusief de gegevens van het abonnement. Dan kan ik meteen meekijken. 👍

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb zelf een testsetje aangeboden gekregen. Binnenkort horen jullie mijn bevindingen ;) 

Tot zo ver klinkt het super goed, jullie zullen horen wat ik er van vindt :) 

.@SjorsK  Fijn dat je deze zonder inspanning 'aangeboden' hebt gekregen. In mijn geval heb ik hier gezien de omstandigheden qua bouw van mijn pand en omdat de bekabelde Wifi versterkers geen uitkomst bieden, expliciet om gevraagd,. In plaats daarvan stuur men een monteur welke toevallig gister is geweest. Hij constateerde inderdaad issues en adviseert mij een DVS of een Draadloze WiFi versterker. KPN helpt mij echter in dezen niet.

KPN garandeert snelle Wifi en overal maar in mijn geval zie ik daar weinig van terug. Spijtig

Reputatie 7
Badge +6

Ha! Ik heb het testsetje inmiddels binnen en volledig aangesloten en wat zitten testen. Na wat hikjes tijdens het aansluiten (Die nogal specifiek zijn aan mijn unieke situatie) ben ik overtuigd dat KPN SuperWiFi een geweldige oplossing is. Het werk supersnel en ik heb geen tot weinig kwaliteitsverlies kunnen opmerken desondanks een betonnen muur die er tussen zit :) 

Voor de duidelijkheid:
Ik heb het niet “zomaar” gekregen, er is mij gevraagd om te testen en om deze manier het installatieproces te verbeteren (Mijn geschiedenis en deelname aan KPN-Pilots in het verleden heeft hier natuurlijk ook mee te maken 🙂 ). 

 

 

Fijn dat het goed functioneert en dat SuperWiFi het waar maakt. De betonnen muren en de isolering (nieuwbouw) zijn bij mij eveneens het probleem. 

Neemt niet de weg dat de huidige gang van zaken bij KPN goed vallen te praten. Ik geef slechts aan wat mij opvalt en daar geef ik mijn mening over. 

Reputatie 5
Badge +5

@A.EL Betonnen muren en isolering kunnen inderdaad voor problemen zorgen. Wat bedoel je precies met: “KPN helpt mij niet in deze” ?

Ik begrijp dat er een monteur is geweest en dat die een DVS of Wifi-versterkers heeft geadviseerd.

Een DVS of Wifi-versterk kun je via ons aanschaffen en een servicemonteur kan ze eventueel ook voor je aansluiten en instellen. 

Maar wellicht is de nieuwe KPN SuperWifi oplossing de perfecte aanvulling op jouw abonnement.  Zeker aangezien @SjorsK aangeeft KPN SuperWifi als positief te ervaren, ondanks de aanwezigheid van betonnen muren.

Hallo KPN, kunnen jullie helpen. Ik heb al vanaf het begin issues met de superwifi...namelijk dat de wifi continu traag is en wegvalt. Met Ziggo had ik hier nooit last van. Daarnaast is Ziggo ook beter in contactmogelijkheden dus nog een laatste kans om het goed te doen want anders stopt het contract …, 

Reageer