Met KPN EEN MKB is het mogelijk om meerdere telefoonnummers samen te voegen in één belgroep. Aan deze belgroep kunt u een groepsvoicemail koppelen. In deze topic leg ik uit hoe u de ingesproken voicemailberichten laat verzenden naar uw e-mailadres.
Online Telefooncentrale
Het beheren van uw groepsvoicemail doet u in uw Telefooncentrale, dit is de online beheeromgeving van uw KPN EEN MKB abonnement. U kunt inloggen op uw telefooncentrale via uw MijnKPN Zakelijk omgeving. Volg daarvoor de volgende stappen.
- Log in op MijnKPN Zakelijk
- Ga naar 'Mijn producten'
- Klik onder 'Telefooncentrale' op 'Beheer en instellingen'
Hulp nodig bij het activeren van de doorschakeling naar uw voicemail? Gebruik dan het stappenplan: Doorschakeling of Voicemail instellen
Voicemailberichten ontvangen in uw e-mail
Eenmaal ingelogd in uw Telefooncentrale volgt u de volgende stappen om de groepsvoicemail in te stellen.
-
Kies in de telefooncentrale voor Voicemail. Selecteer de Voicemailbox waarop de voicemail is ingesteld. (vaak is dit Voicemail 250, 199 of 999) En klik bij de groepsvoicemail op het potloodje. Aan de rechterkant opent dan een nieuw scherm met instellingen voor de groepsvoicemail.
KPN EEN MKB - Telefooncentrale -
U komt terecht in het tabblad Algemeen. Hier kunt u de instellingen voor de voicemail aanpassen. Scroll naar het onderdeel: Voicemail ontvangst.
KPN EEN MKB - Telefooncentrale
Vul in het veld: voicemailberichten verzenden naar het e-mail adres in waarop u de ingesproken berichten wilt ontvangen.
Als u het vakje kopie verzenden naar e-mailadres aan vinkt, kunt u nog een 2e e-mailadres toevoegen.
Wanneer u klaar bent, klikt u uiteraard op Voicemail instellingen opslaan.
Interessant voor u:
- KPN EEN MKB: Voicemail pincode wijzigen
- KPN EEN MKB: Regel zelf uw beschikbaarheid met de MijnGesprek app
- KPN EEN MKB: Wat is VoIP?